سیدعلی اسد  در بازدید از پروژه‌های چهارخطه کردن محور هراز و سد مخزنی اظهار داشت: 40 کیلومتر از محور هراز در مازندران سه‌خطه و چهارخطه بوده و عملیات اجرایی در آن شکل گرفت.

وی با اشاره به اجرای 19 دستگاه تونل در محور هراز بیان داشت: این محور حیاتی کشور که پایتخت را به استان‌های شمالی و مازندران وصل می‌کند از سال 1342 تردد در آن برقرار شده و هم‌اکنون این محور با تعداد 14 تونل، 154 کیلومتر طول دارد که 50 کیلومتر ان در تهران و 104 کیلومتر آن در مازندران واقع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه از سه‌راهی چلاو تا منطقه کلرد محور در بخش سد قرار دارد، خاطرنشان کرد: تا چندی پیش 11 کیلومتر از این مسیر به جهت اجرای سد مخزنی هراز برای آن قراردادی منعقد نشده بود که بنا به گفته عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس به تازگی برای جاده جایگزین قرارداد 204 میلیارد تومانی منعقد شد.

اسد با اعلام محدوده محور مواصلاتی هراز در مازندران از امامزاده هاشم(ع) تا ورودی شهر آمل یادآور شد: پیمانکاران محور هراز هم‌اکنون فعالیت و تلاش شبانه‌روزی دارند.

به گفته این مسئول استانی، بیشتر قراردادهای چهارخطه کردن این محور با قرارگاه خاتم‌الانبیا با میزان قرارداد 238 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه مازندران در واقع دارای دو فصل تابستان و زمستان است، بیان داشت: وجود شرایط خاص جوی، آب و هوا، سرمای شدید و همجواری با جاده اصلی، تردد زیاد خودروها و وجود اماکن صنعتی، تولیدی و اقتصادی نظیر مزارع پرورش ماهی و معادن مقداری بر روند رشد پروژه‌ها تاثیرگذار است.

اسد در پایان یادآور شد: تعامل خوب مسئولان استانی و شهری می‌تواند برای پیشرفت و پیشبرد اهداف‌مان در این پروژه‌های عظیم مفید و اثربخش باشد.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930109000525#sthash.36uVI6la.dpuf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *