2646 مسافر نوروزی، مدارس آمل را برای اقامت خود از 28 اسقند 92 انتخاب کردند.

 مسئول رفاه اداره آموزش و پرورش آمل از اسکان 2646 مسافر نوروزی در مدارس آمل خبرداد و گفت : در هفت روز اول امسال 544 خانواده فرهنگی و غیر فرهنگی آمل را برای اقامت نوروزی خویش انتخاب کردند.

نقی مسلمی در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز با اشاره به اینکه علاوه بر فرهنگیان، پذیرای خانواده های غیرفرهنگی نیز می باشیم، گفت : از 544 خانواده پذیرش شده، 431 خانواده فرهنگی و 113 خانواده غیرفرهنگی می باشند.

نقی مسلمی با اعلام اینکه 190 کلاس در 22 مدرسه به صورت تجهیز و نیمه تجهیز در اختیار مسافرین قرار گرفته گفت : همچنین 70 کلاس در 7 مدرسه به عنوان پشتیبان درنظرگرفتیم تا در شرایط بحرانی، برف، باران و … به اسکان مسافرین اختصاص دهیم.

وی در ادامه با اشاره به کاهش ورود مسافرین به شهرستان آمل در دوره اول سفرهای نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اظهارداشت : اما در دوره دوم سفرهای نوروزی شاهد افزایش چشمگیری در اقامت مسافرین در مدارس آمل هستیم. وی همچنین افزود : در دوره دوم نزدیک به 20 درصد از مسافران نوروزی، اقامت بیش از یک روز را انتخاب می کنند.

لازم به ذکر است 72 نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش آمل از ریاست، معاونین، کارمندان و سرایداران در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

همچنین در اولین چهارشنبه سال، محمدرضا عربی رئیس تعاون آموزش و پرورش مازندران با همراهی محمد نسب رئیس اداره آموزش و پرورش آمل و سایر مسئولین از مدارسی که به اسکان مسافرین اختصاص داده شده، بازدید و از وضعیت آن ها ابراز رضایت کرد.

فائزه سلیمی، هرازنیوز

7 فروردین 93

One thought on “اسکان 2646 مسافر نوروزی در هفته اول نوروز در مدارس آمل”
  1. دست شما درد نکنه،خسته نباشی نقی جان,سال خوبی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *