هرازنیوز: مراسم تودیع مهدي عابدي، بخشدار سابق بندپي شرقي و معارفه محمد باقر علي تبار، بخشدار جدید این بخش با حضورمهندس رجب ملائي رئيسي،معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان بابل برگزار شد.

در اين مراسم كه معاونين فرمانداري ويژه شهرستان بابل وساير مسئولين شهرستاني و بخش در سالن اجتماعات شهيد محلاتي شهر گلوگاه حضور داشتند ؛حجت الاسلام پور رمضان، امام جمعه بندپي شرقي، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت است که پابرجا مانده است گفت: یکی از رموز ماندگاری انقلاب مردم هستند که باعث شده است در این جایگاه قرار بگیریم.

ایشان با بیان اینکه عابدي بخشدار سابق بندپي شرقي، تلاش های شبانه روزی جهت رفاه مردم اين بخش و رفع مشکلات آنان نمود، افزود:مدير بايد عاشقانه و مجدانه كار كند و به معناي واقعي كلمه خدمتگزارمردم و پايبند به ارزشها وگوش به فرامين رهبر باشد.

در ادامه مهندس رجب ملائي رئيسي،معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان بابل نیز با اشاره به نامگذاری این سال از جانب مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملي و مديريت جهادي گفت:اگر علم را به اقتصاد و فرهنگ اضافه كنيم منجر به اقتدار ملي خواهد شد.

ايشان افزودند: با توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، مبنی بر نامگذاری امسال ،ما بايد با عزم ملي و مديريت جهادي همانگونه كه در دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت جهادي امور كشور را به پيش مي برديم ،فرهنگ و اقتصاد را رقم بزنيم.

وی با تقدیر از زحمات عابدي، بخشدار سابق بندپي شرقي، اظهار امیدواری كرد :علي تبار، بخشدار جدید این بخش، با حمایت های مسئولین بخش و شهرستان به ویژه حجت الاسلام پور رمضان، امام جمعه بندپي شرقي ،زمینه خدمت به مردم را بیش از پیش فراهم نمايد.

نماينده عالي دولت در ادامه صحبتهايش ملاكهاي موفقيت يك مدير را در نظر گرفتن خدا در همه ي احوال ،تبعيت از ولايت فقيه و خدمت به مردم دانست.

ملائي در پايان اعمال سياستهاي عمومي كشور،بهره گيري از حمايت معنوي امام جمعه بخش،استفاده از همه ي ظرفيتهاي بخش بخصوص نخبگان در جهت اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ونظارت بر عملكرد دستگاههاي اجرائي بخش را از وظايف مهم بخشدار جديد بندپي شرقي دانست و گفت:در اين بخش استعدادهاي خاصي وجود دارد و اين بخش از پويائي بالائي برخوردار بوده و از بالندگي ويژه اي سود مي برد.

در ادامه  علي تبار ،بخشدار جديد بندپي شرقي نیز ضمن تشکر از زحمات عابدي، اظهار امیدوار کرد با تلاش مسئولان بخش، زمينه هاي لازم براي موفقيت هاي تازه اي فراهم شود.

ایشان خاطر نشان ساخت: برای اینکه بتوان گره ای از کار مردم باز كرد باید شاکر خداوند بود و از عوامل رسيدن به اين مهم ارتباط خوب، قدرت درک و تحلیل بالا و پیگیری های مستمر مسئولان نسبت به مشكلات مردم است.

نماينده عالي دولت در بندپي شرقي در قسمت ديگر سخنانش افزود:اعمال سياستهاي عمومي دولت در بخش همراه با نظارت در زمينه هاي فرهنگي،اجتماعي ،سياسي،امنيتي و اقتصادي مطابق با سندهاي چشم انداز برنامه توسعه و با توجه به بودجه هاي مصوب دولت از برنامه هاي  اينجانب است.

ايشان اذعان داشتند:نماينده عالي دولت در بخش،شهرستان و يا استان نبايد تعهداتي خارج از بودجه تصويب شده و پيش بيني شده از سوي مقامات عالي در بين مردم ايجاد كند زيرا در صورت عدم ايجاد آن خدمت،متعاقبا بدبيني و نااميدي مردم را به دنبال خواهد داشت.

علي تبار در پايان سخنانش در خصوص شعار مهم دولت تدبير و اميد كه همان اعتدال است بياناتي را ارائه نمود وبرنامه هاي خويش را در حول و حوش 6 محور مديريت جهادي،قانون محوري،برنامه محوري،تخصص محوري،انسان محوري و ارزش محوري تبيين كرد.

در پايان لوح تقدير معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان بابل به آقاي عابدي ،بخشدار سابق بندپي شرقي توسط امام جمعه بندپي شرقي داده شد و حكم بخشداري بندپي شرقي كه ازسوي استاندار مازندران امضا شده بود به  آقاي محمد باقرعلي تبار اعطا شد.

در اين مراسم همچنين از مهران رضا زاده ،قهرمان بابلي كشتي جهان تجليل بعمل آمد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *