طی حکمی از سوی دكتر فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام دكتر فخرالدین اصغری آقمشهدی به عنوان يازدهمين رئيس دانشگاه مازندران منصوب شد.
به گزارش هراز نیوز  ، دكتر اصغری آقمشهدي دانشیار رتبه 29 گروه آموزشی حقوق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران بوده و از سال 1374 به‌ عنوان عضوهیئت علمی این دانشگاه شروع به فعاليت كرد. 
مدیریت گروه حقوق و ریاست دانشکده حقوق دانشگاه مازندران از جمله سوابق حجت الاسلام دکتر فخرالدين اصغری آقمشهدي است و 50 مقاله علمی و تحقیقی و شش کتاب تخصصی در رشته حقوق به رشته تحریر درآورده است.
شايان ذكراست از سال 1359 تا كنون پروفسور حسين فريد اعلم ، پروفسور حميد لساني ، دكتر رضا مستقيم ، پروفسور احمد خالق ن‍ژاد طبري ، پروفسور محسن محسني ساروي ، دكتر عبدالرضا شيخ الاسلامي ، دكترسید خلاق ميرنيا ، پروفسور ناد علي بابائيان ، پروفسور قاسم علیزاده افروزی و پروفسور احمد احمدپور کاسگری به عنوان رئيس دانشگاه مازندران مشغول فعاليت بودند.

                                                                                                                                           

4 thoughts on “دكتر فخرالدین اصغری آقمشهدی رییس دانشگاه مازندران شد”
  1. ….. سر وزیر که با این همه اساتید و استادیار، از دانشیار برای دانشگاه استفاده کرده اند این هم از دولت تدبیر و امید که … به خودش و دانشگاههایی که مرکز علم باید باشند ولی صرفا دنبال جنبه سیاسی میگردد تا منافع موهوم خودش را دنبال کند….

  2. سلام. احتمالا دوست محترم نویسنده متن بالا ، از فرط ناراحتی یا شاید هم عدم اطلاع از مراتب علمی، مطلبی اینچنین نوشته اند. یک فرد که دکترا داشته باشد و عضو هیأت علمی باشد ابتدا استادیار و پس از طی مراحل علمی و پژوهشی دانشیار سپس استاد خواهد شد.

  3. همه کاره جریان فتنه در سال 88 و مسئول ستاد موسویرییس دانشگاه شد. اینم از شاهکار وزارت علوم

  4. سلام، دكتر اصغري استاد مسلم حقوق خصوصي و فقه است. از لحاظ شخصيتي هم واقعا انسان خوبيه. من از نزديك با ايشون آشنا بودم. دو سال دانشجوي ايشون در مقطع كارشناسي ارشد بودم.خيلي خوشحال شدم از اين خبر و خيلي به ايشون تبريك ميگم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *