قرارگاه نوروزی پلیس آمل با حضور مسئولین شهری و انتظامی در ورودی محور هراز آغاز به کار کرد.

سرهنگ محمد صادق پهلوان پیش از ظهر آخرین پنجشنبه سال در مراسم افتتاح قرارگاه مرکزی شهرستان آمل با بیان اینکه قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی طی کمتر از یک هفته مهیا شد اظهار داشت : هدایت انتظامی شهرستان آمل از این قرارگاه مرکزی از لاریجان تا دابودشت در ایام نوروز صورت خواهد گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه این پایگاه، قرارگاه مرکزی شهرستان محسوب می شود گفت به طور هماهنگ با این پایگاه، 8 واحد ایستگاه پلیس انتظامی، راهور، امنیت اخلاقی در میادین هزارسنگر، 17 شهریور، قائم (عج)ف پارکهای طلایی، هلومسر و میرزاکوچک خان جنگلی همزمان به مسافرین نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی بااشاره به اینکه 50 گشت سواری به صورت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح شهرستان انجام وظیفه می کنند افزود: 500 نفر عناصر مردمی تحت عنوان پلیس محله، پلیس افتخاری و نگهبان محله، شب گرد، اصناف، مدارس و مراکزی فرهنگی، اماکن زیارتی، جنگل و کوهستان با نیروی پلیس انتظامی همکاری می کنند.

سرهنگ پهلوان در ادامه سخنان خود بیان داشت : تاکنون اقدامات فرهنگی گوناگون در سطح شهرستان به صورت بنر، بروشور و صورت گرفت و رسانه های جمعی نیز در این امر حداکثر همکاری را با ما داشتند.

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به موقعیت مکانی آمل و جاده هراز در استان خاطرنشان کرد : به دلیل اینکه جاده هراز نزدیک ترین مسیر به مرکز کشور می باشد و شهر آمل در وسط استان قرار دارد و به دو قطب استان و همچنین سه استان مجاور دسترسی بیشتری دارد، یکی از پرتردد ترین جاده های استان محسوب می شود.

یوسفیان همچنین با تقدیر از تلاش های چشمگیر نیروی انتظامی گفت : مرعا بودن و دیده شدن این قرارگاه موجب امنیت و آرامش مسافرین و شهروندان می شود.

عکس و خبر : فائزه سلیمی، هرازنیوز

IMAG6161 IMAG6163

IMAG6165

IMAG6173

IMAG6175

IMAG6177

IMAG6181

IMAG6189 IMAG6192

IMAG6193

IMG_0019IMAG6212

IMAG6215

IMG_0029

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *