وزیر کشور در حکمی نخستین فرماندار رامسر در دولت تدبیر و امید را منصوب کرد.

هراز نیوز : عبدالرضا رحمانی فضلی در حکمی، حسین شعبان سروری را به عنوان فرماندار شهرستان رامسر منصوب کردند.

در بخشی از این حکم آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندا مازندران به سمت فرماندار شهرستان رامسر منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف  مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی ازمنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظلله العالی موفق باشید.

One thought on “حسین شعبان سروری فرماندار رامسر شد”
  1. فرماندار جدید آمل حکم خود را از وزیر کشور امضا گرفت و به زودی در سال 93 معارفه خواهد شد .
    فرماندار جدید در حال رایزنی و جذب نیرو می باشد به گفته یکی از بستگان این فرماندار ایشان سعی دارند از نیرو های ارزشی و ولایتمداردر فرمانداری استفاده کنند .
    لازم به ذکر است که اقای رسو لی فراندار ارزشی و ولایتمدار شهرستان آمل در خرداد ماه 93 بازنشسته خواهند شد و سکان هدایت فرمانداری را به این فرماندار جوان خواهند سپرد .
    گفته می شود معاونین فرماندار جدید از سه طیف اصولگرا و اصلاح طلب و بی طرف در شهرستان آمل می باشند .
    این فرماندار جدید در بدو ورود خود به یکی از بستگان خود اینچنین گفت قدیمی هایی که برای شهر آمل زحمت و خدمت کردند دست شان را می بوسیم و به عنوان مشاور از انها استفاده خواهیم کرد .
    تمام گروه های سیاسی تاش می کنند که خود را به فرماندار نزدیک کنند .یکی از خبرنگاران یکی از سایتهای محلی جای خود را در کنار این فرماندار باز کرده است و به عنوان مشاور در خدمت فرماندار خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *