هراز نیوز: حجت الاسلام والمسلمين کميل نظافتي از طلاب آملي که مدتي قبل ، کليه خود را به يک بيمار دياليزي که يک پسربچه اي 8 ساله به نام سجاد بود اهدا کرد.

طلبه‌اي که هم کليه‌اش را اهدا مي‌کند و براي اينکه وضعيت نمناکي محل سکونت سجاد را بر طرف کند و هم براي مخارج عمل ، خودروي خود را نيز مي‌فروشد .و با باقيمانده پول موبايلي براي کودک مي‌خرد تا سجاد قبل از عمل پيوند با روحيه قوي‌تر و شاد در اطاق عمل حاضر شود.

:سيد جعفر رسولي ضمن تبريک به اين طلبه جوان در اين جمع خودماني گفت:آقاي نظافتي از چيزي گذشت کردند که خود به آن نياز داشتند.و سجاد و زندگي اين کودک 8 ساله را که با درد دياليزبودن روزگار مي‌گذراند را بر زندگي خود مقدم دانست.

 سرپرست فرمانداري ويژه آمل افزود:ايشان از اين آزمايش بزرگ الهي سربلند بيرون آمده و در برابر پروردگار خويش سر تعظيم فرود آورده است.

عکس ازراست کمیل نظافتی روحانی ایثارگر ، سید جعفر رسولی جانبازو آزاده دفاع مقدس فرماندار آمل ، مسعود رمضانی جانباز دفاع مقدس حراست فرمانداری آمل

CIMG3477(2)

7 thoughts on “سه اسوه ایثارگری در آمل +عکس”
  1. چقدر کم هزینه و راحت از کلمات عمیق و سنگین استفاده می کنید “سه اسوه ایثارگری در آمل” خیلی باید مواظب بود.

  2. آقای رسولی متاسفانه دریادواره شهدا روستای خاصکلا شرکت نکرده اید. درمنطقه لیتکوه بالاتر ازشهید زارع داشته ایم

  3. خداوند طول عمر بابرکت به حاج آقا نظافتی عنایت بفرمایند

  4. حاج کمیل سلام .
    اسفند 91 دیدار با اقای احمدی نژاد تو پاستور

  5. سلام . خسته نباشید . بنده هم با حرف ali موافقم . مراقب جمله ها و حرفهای خود باشیم که برای خوشحال کردن افراد محترمی خود را مدیون بزرگانی دیگر نکنیم .

  6. متاسفانه دریادواره شهای خاصکلا جای فرماندارخالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *