هرازنیوز: جلسه ستاد شهرستانی با عنوان طرح آرامش بهاری و سوگواری یاس نبوی پیش از ظهر شنبه در دفتر اداره اوقاف و امور خیریه تشکیل شد.

علیخانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با اشاره به تقارن ایام سوگواری فاطمیه و  نوروز  اعلام کرد : طرح آرامش بهاری و سوگواری یاس نبوی از تاریخ 29 اسفند 92 آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

رییس اوقاف وامورخیریه آمل  با اعلام اینکه مراسم تحویل سال یکی از ارکان اصلی این برنامه ها می باشد اظهارداشت : این مراسم همانند سوگواری یاس نبوی در جوار 18 امامزاده شهرستان به ویژه امامزاده ابراهیم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه تحویل سال عصر پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده ابراهیم آغاز و با پخش پیام تبریک سال نو از مقام معظم رهبری، غباروبی گلزار شهدا، مداحی و تواشیح ادامه می یابد.

علیخانی در ادامه با بیان اینکه مراسم سوگواری فاطمیه از 8 و 9 فروردین رسما آغاز می شود، افزود : همایش بزرگ رهروان یاس نبوی نیز  صبح و عصر 14 فروردین در امامزاده ابراهیم برگزار خواهد شد.

علیخانی همچنین از افزود : در طرح آرامش بهاری و سوگواری یاس نبوی، خیمه معرفت با عنوان بصیرت، حجاب و عفاف برپا خواهد شد و غرفه هایی به کودکان، مشاوره جوانان و خانواده،گفتمان دینی، تلاوت قرآن و نقاشی و آموزش نماز اختصاص داده خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همچنین اعلام کرد : همزمان با طرح آرامش بهاری و سوگواری یاس نبوی، غرفه همه واقف باشیمنیز در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا در صورت تمایل به انجام وقف، فرمهای مخصوص آن را پر کنند.

در این جلسه که با حضور معاون فرماندار، کارشناس امور زنان و مشاور فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، معاون آموزش و پرورش، نماینده بسیج طلاب و واحد فرهنگی و اجتماعی سپاه آمل و سایر مسئولین فرهنگی و شهری آمل برگزار شد رئسا و نمایندگان سازمانهای مربوطه با اعلام آمادگی در برگزاری هرچه باشکوه تر این دو مناسبت، گزارشی از برنامه ها و طرح های پیشنهادی خود ارائه دادند.  

عکس و خبر : فائزه سلیمی، هرازنیوز

IMAG5734

IMAG5735

  IMAG5736

 

6 thoughts on “علیخانی :سوگواره یاس نبوی در جوار 18 امامزاده آمل”
  1. حقیقتا باید از تلاشهای رییس اداره اوقاف امل تشکر کرد ، با حضور یشان تحول عظیمی در بقاع صورت گرفت .شکر

  2. انشالله مردم و مسولین قدر این تحول را بدانند

  3. از خیمه های معرفت در جوار امامزادگان عبدالله (ع)و ابراهیم(ع)حتما دیدن نمایید .بسیار جالب است .تنها نهادی که در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی انهم از جنس فرهنگی میباشد اداره اوقاف است .

  4. واقعا اوقاف جانانه در همه صحنه ها حاضر و آماده است

  5. خوبه هراز نیوز تصاویری از خیمه های معرفت را در سایتش لینگ نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *