هراز نیوز :انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین در اقدامی زیبا و مبتکرانه ، درختان خیابان امام خمینی  آمل  را با روبان بنفش مزین کردند.

در روز درختکاری، با همت و تلاش اعضای کمیته جوانان این انجمن، حدود 200 روبان بنفش با شعار “درخت، اکسیژن و حیات” تهیه و به تنه درختان واقع در پیاده روها، از میدان قائم تا 17 شهریور بسته شد.

رحمت اله مسقطی بنیانگذار انجمن با اشاره به اینکه آلودگی های محیطی یکی از عوامل تاثیرگذار در ابتلا به بیماری سرطان می باشد اظهار داشت : این اقدام انجمن با همت کمیته جوانان در راستای حمایت از محیط زیست و حفظ هوای پاک صورت گرفت.

انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین از اواخر سال 89 و پس از درگذشت آرین مسقطی به همت والدین وی تاسیس و با هدف حمایت از بیماران سرطانی، 3000 عضو فعال و 120 بیمار سرطانی را تحت پوشش قرار داده است. هیئت مدیره انجمن شامل استاد رمضانعلی اولیایی رئیس، استاد صادق ترزبان نائب رئیس، رحمت اله مسقطی مدیر عامل، استاد ابوالفضل هاشمی، پرفسورمحمدعلی برزگر، مهندس هادی شریعت زاده، و ماندانا تیرگری می باشد.

لازم به ذکر است : کمیته جوانان این انجمن از آبان سال 92 تشکیل و 15 تا 20 نفرعضو فعال دارد. فعالیت های اجرایی انجمن شامل روابط عمومی، برگزاری همایش ها و مراسم مناسبتی، امور فرهنگی، سخت افزاری و نرم افزاری و… از جمله وظایف این کمیته می باشد.

گزارش : فائزه سلیمی

عکس : محمد لطفی

IMG_1851

IMG_1852

IMG_1853

IMG_1854

IMG_1850

3 thoughts on “روبان بنفش دور درختان در آمل +عکس”
  1. مئیر عامل فضای سبز باد بگیر حقوق میلیونی بگیرید کارم نکنید بعد با چول مردم براشون چیز بسازید بعدم بگین اره و اینا خجالتم خوب چیزیه اقای نصیری به شورا که حرف نزدیم حذفش نکن بزار بخونه خجالت بکشه

  2. راجع به خانم مدیر چیزی نگید.مدیر عامل فضای سبز پشتش خیلی گرمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *