دو تیم کاله و شهرداری از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در سالن آزادی تهران به مصاف هم رفتند این دیدار که به دلیل پنج ست شدن بازی متین و میزان با یک ساعت تاخیر آغاز شد با شکست ناباورانه یاران دیار تبرستان مقابل شاگردان یدالله کارگرپیشه همراه شد.

ست اول:این بازی حساس و نفس گیر با سرویس پوریا فیاضی آغاز شد و در ادامه این ارومیه بود که اختلاف را زیاد کرد,در امتیاز7بر3به سود شهرداری زرینی به پشت خط سرویس رفت و با سرویس های سهمگین خود کاله را به بازی برگردانند و در امتیاز 12کاله با آبشار قرا از حریف پیش افتاد ولی درادامه این شهرداری بود که با دفاع های منسجم و اشتباهات مکرر بازیکنان کاله بازی را در این ست ازآن خود کرد.

ست دوم:گیم دوم را نیز ارومیه بهتر آغاز کرد و فیاضی و پیروت پور با آبشارهای متفکرانه خود دفاع کاله را سردرگم کردند کاله از سرویس های خود هم استفاده نکرد و با سرویس های ساده امتیاز ها را یکی پس از دیگری تقدیم حریف کرد تا بازی بسیار ضعیف کاله در این ست نتیجه25بر21را برای ارومیه به همراه داشته باشد.

ست سوم:بازهم اشتباه دست بردار کاله نبود و نتایج ضعیف در این ست هم همراه کاله بود تا در همان ابتدای ست کاله پنج امتیاز از حریف عقب بیفتد,در ادامه هم بازیکنان کاله با اشتباهات مبتدیانه خود جای هیچ حرفی را باقی نگذاشتند تا این ست هم25بر15به سود ارومیه به اتمام برسد کاله این بازی را سه برصفر به حریف واگذار کرد تا در بازی روزیکشنبه کار سختی را داشته باشد.

در حاشیه:

*بازی دو تیم میزان و متین که با پیروزی متین همراه شد به دلیل پنج گیم شدن باعث تاخیر یک ساعت در بازی کاله مازندران و شهرداری ارومیه شد.

*در این بازی چهره های شاخصی از جمله احمد سعادتمند رئیس اداره ورزش و جوانان مازندران,محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال,حسین معدنی مربی تیم ملی درجایگاه ویژه حضور داشتند.

*حدود1000هوادار مازنی در سالن حضور یافتند که در قیاس با هواداران ارومیه کاله ای ها حضور پررنگ تری داشتند.

*متاسفانه این بازی ها که از حساسیت بالایی برخوردار است توسط هیچ یک از شبکه های سیما پخش نشد تا به راحتی به توان به رابطه ی شکراب والیبالی ها و صداوسیما پی برد.

*بهروز عطایی در نشست خبری بعد از بازی اذعان داشت:در بازی برگشت بازی متفاوتی از کاله خواهید دید و این باخت را فراموش خواهیم کرد وی در ادامه افزود:ما چند بازی اخیر ارومیه که بسیار متفاوت بازی کردند را آنالیز کردیم ولی نتوانستیم نقاط ضعف ارومیه را مورد حمله قرار دهیم.

*عادل غلامی کاپیتان کاله نیز از بازی ضعیف شان سخن گفت وافزود:ما امروز افتضاح بازی کردیم و بسیار پراشتباه ظاهر شدیم ودر ادامه نیز غلامی از صداو سیما به جهت عدم پخش زنده بازی انتقاد کرد.
جوادنیک پرورهرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *