هرازنیوز: ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران بابیان اهمیت نقش شهرداران در پیشرفت هرشهر اظهار داشت : شهرداران به منزله پیشانی شهر هستند و در توسعه آن نقش موثری دارند.

ربیع فلاح در نشست ماهانه شهرداران  و جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان مازندرانبا اشاره به نام گذاری سال 92 به حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی تصریح کرد : مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای در 24 خرداد امسال، حماسه سیاسی آفریدند. وی افزود : دغدغه امروز دولت، حل مشکلات اقتصادی و کاهش تورم است تا در پی آن حماسه اقتصادی نیز محقق شود.

این جلسه پیش از ظهر چهارشنبه 14 اسفند با حضور استاندار مازندران، فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون امور بانوان استان، شهرداران، سرپرست فرمانداری آمل، امام جمعه آمل، فرمانده نیروی انتظامی آمل و سایر مسئولین شهری و استانی برگزار شد.

وی همچنین بابیان اینکه استان مازندران از نظر منابع طبیعی و انسانی از جایگاه بالایی در سطح کشور برخورداراست اظهارداشت : باید این استعداد ها شناسایی و در جهت پیشبرد اهداف از آنها بهره برد.

استاندار مازندران بابیان اینکه ایام نوروز را در پیش داریم گفت کنترل قیمت ها در این ایام ضروری است.

وی در ادامه خطاب به شهردارها گفت : پاکسازی شهرها، روستاها و جاده های مواصلاتی و دفع زباله ها باید تا پیش از ایام نوروز، در دستور کار شهرداری ها و سازمان های مرتبط قرارگیرد.

فلاح بااشاره به اینکه شهرستان آمل در زمینه شهرسازی، خدمات شهری و اصلاح بافت فرسوده در سطح استان پیشگام بوده است افزود : سایر شهرستان ها نیز باید طح جداسازی پسماند را به درستی مدیریت و در سال 93 به صورت جدی به آن جامه عمل بپوشانند.

وی در ادامه اظهارداشت همکاری شهرداری ها و شورای شهر باید در جهت خدمت به شهروندان باشد. چراکه اگر مردم احساس کنند مسئولین به وظایف خود عمل می کنند مشارکت بیشتری به ویژه در زمینه سرمایه گذاری خواهد داشت.

وی همچنین از مسئولین شهرداری و شورای شهر خواست تا با ائمه جمعه در تعامل باشند و از هم اندیشی آنان استفاده و ازطریق آنان از مشکلات مردم باخبر شوند.

عکس و خبر: فائزه سلیمی

IMAG4574 IMAG4586 IMAG4593 IMAG4597 IMAG4598 IMAG4603 IMAG4613

2 thoughts on “ربیع فلاح : شهرداران به منزله پیشانی شهر هستند+عکس”
  1. این آقای جاویدان (پیچایی) هم شهردار شده بابا یه نفر بگه این آقا کارش چه

  2. برای منم سوال شد؟؟؟ این آقای (ح ج) سالها پیش کاندیدای اولین دوره شورای شهر بود. بعدها دیدم با یه ماشین پیکان خطی آمل به قائمشهر کار میکنه، بعدا دیدم گل فروشی داره،، مدتی دیدم ادعای خبرنگاری میکنه و تو همایشهای اهل قلم شرکت میکنه، الان هم هرجا شهردار و رئیس شورا حضور دارن وایساده عکس میگیره، شایدم با هرازنیوز فامیله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نمیدونم یه آدم چندتا شخصیت میتونه داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *