پليس بابل به اخاذي 400 ميليون ريالي کاربر اينترنتي پايان داد

ماموران فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي مازندران ، متهم به اخاذي و کلاهبرداري اينترنتي به ارزش 40ميليون تومان را شناسايي و دستگير کرد.

سرهنگ” علي فقيه عبدالهي ” فرمانده انتظامي شهرستان بابل در گفتگو با هرازنیوز گفت : در پي مراجعه زني به ماموران پليس فتا مبني بر اخاذي از وي توسط فردي به نام ” نيکان ” در يکي از سايت هاي اجتماعي ، موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت

. فرمانده انتظامي شهرستان بابل افزود : شاکي در اظهارات خود عنوان داشت ، با آشنايي اين فرد در يکي از سايت هاي اجتماعي مورد اغفال و سپس تهديد به افشاي اطلاعات شخصي و فردي قرار گرفتم و مجبور به پرداخت حق سکوت شدم .

سرهنگ فقيه خاطر نشان کرد : شاکي براي جلوگيري از افشاي اطلاعات شخصي خود به ناچار کليه طلاجات خود و مادرش به ارزش تقريبي 40 ميليون تومان را به اين فرد پرداخت کرد . وي تصريح کرد : فرد اخاذ که با سوء استفاده از اين فرصت ، تقاضاي وجه نقد بيشتري از مالباخته کرده بود ، وي را تهديد کرد،” اگر وجه بيشتري پرداخت نکند، تمامي اعضاي خانواده اش را خواهد کشت .

” فرمانده انتظامي شهرستان بابل گفت: با ارجاع پرونده به ماموران پليس فتا ، ماموران با انجام اقدامات فني و پليسي موفق شدند ، متهم به اخاذي به نام ” محمد – گ ” ساکن يکي از شهرستان هاي همجوار را شناسايي کنند .

سرهنگ فقيه عبدالهي تصريح کرد : ماموران در ادامه با شناسايي مخفيگاه متهم پس از هماهنگي با مرجع قضايي ، در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

وي گفت : متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *