شهردار آمل گفت : پیرو مصوبه شماره 1363/16 مورخ 18/3/92 ( بند 19 ) شورای اسلامی شهر آمل تخفیف خوشحسابی 25 درصد تراکم مازاد و کاربریها با شرایط مندرج در مصوبه تا پایان سال جاری به قوت خویش باقی است و از ابتدای سال 93 مصوبه موصوف قابلیت اجرایی نخواهد داشت .

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری آمل ، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل طی سخنانی بر اتکاء مدیریت شهری به درآمد های پایدار تاکید کرد و اذعان داشت : پرداخت به موقع قبوض عوارض از سوی شهروندان آملی صرف هزینه های عمرانی و جاری برای شهر آمل خواهد شد .

 

وی افزود : بدون شک همکاری و همیاری شهروندان در مسیر اداره شهر می‌تواند تأثیر بسزایی در تأمین بهتر نیازها و حل مشکلات داشته باشد .

 

شهردار آمل گفت : شهروندان با پرداخت به موقع عوارض می‌توانند مدیریت شهری را به سوی توسعه شهری هدایت کنند و عدم همکاری آنها در پرداخت عوارض می‌تواند به کاهش توان مدیریت شهری در امور شهری و افت فعالیت‌های خدماتی منجر شود بنابراین شهروندان با پرداخت به موقع عوارض ، می‌توانند نقش بسزایی در عمران و آبادانی شهر خود داشته باشند .

 

امیرسلیمانی ادامه داد : بخش عمده این مصوبه ، مربوط به عوارض ساخت و ساز است که جزو عوارض قانونی محسوب می‌شوند و خوش‌حسابان می‌توانند از 25 درصد تخفیف در این بخش‌ها برخوردار شوند .

 

شهردار آمل در پایان با بیان اینکه شهروندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به واحد درآمد شهرداری مراجعه نمایند اظهار داشت : با توجه به اینکه شهرداری زمان محدودی را برای استفاده از این تسهیلات در نظر گرفته ، شهروندان باید فرصت را غنیمت بدانند .

One thought on “25 درصد تخفیف خوش حسابی تراکم مازاد و کاربری ها تا پایان سال جاری”
  1. واحد درامد واحد تخصصی شهرداری ست مخصوصا با الکترونیکی شدن محاسبات و پرداختها واقعا یک سروگردن از شهرداریهای مجاور بالاترست برای بنده که در چند شهر کار ساخت و ساز انجام میدهم این تفاوت در شیوه ی انجام کار و پرسنل حرفه ای واقعا ملموس است.با تشکر از حسن انتخاب اقای شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *