رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی در این دیدار که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید در منزل دکتر مهرداد جوادیان ریاست فقید بیمارستان امام علی حاضر شد ومصیبت وارده را به همسر، فرزندان، برادر وبستگان آن مرحوم تسلیت گفت .

دکتر لاریجانی با اشاره به شخصیت برجسته ومبرز مرحوم جوادیان بیان داشت : مرگ مرحوم جوادیان اگرچه تلخ وناگوار بود اما حرکت ایشان برای ادای عمل خیر و پیگیر های ایشان برای خدمت به مردم تا لحظات آخر عمر درس آموز است .

وی با آرزوی صبر وشکیبایی برای خانواده وبازماندگان مرحوم جوادیان فقدان دکتر جوادیان را بسیار تاسف بار وناهنگام دانست وگفت : مرگ یک واقعیت غیر قابل انکار است وکسی گریز ازآن ندارد وفقط توکل به خداوند متعال و صبر وشکیبایی در این مصیبت میتواند تسلی خاطر برای بازماندگان داشته باشد .

در این دیدار بهزاد جوادیان برادر مرحوم دکتر مهرداد جوادیان به نمایندگی از اعضای خانواده از حضور روحیه بخش دکتر لاریجانی در منزل مرحوم جوادیان تقدیر وتشکر کرد .

وی با اشاره به بخشی از تلاش های مرحوم جوادیان برای ارتقای بهداشت ودرمان شهرستان آمل ابراز امیدواری کرد:  آرزوهای آن مرحوم با همت مسوولان وبزرگان این شهر محقق شود .

مسوول راه اندازی بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به ساده زیستی مرحوم دکتر جوادیان اظهار داشت : مرحوم زندگی خود را وقف کار خود کرده بود ودر این راه جان خود را ایثار کرد .

One thought on “دیدار فاضل لاریجانی با خانواده مرحوم دکتر مهرداد جوادیان”
  1. سپاسگزاری

    در زندگی آلامی هست که فقط همدلی می تواند ازشدت آن بکاهد.
    بزرگ بود و از اهالی امروز و تقدیر آن بود که شمع وجود ش زود خاموش گردد و ما را در ماتم و سوگش نشاند
    دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم
    و اما باز هم او بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را به دور ما جمع کرد.
    هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفر کرده مان مرحوم مغفور شادروان دکتر مهرداد جوادیانهنوز بر قلب هایمان سنگینی می کند و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد، چاره ای نیست و ایزدمنان را سپاسگزاریم که در غمناک ترین روزهای زندگی مان ما را از نعمت حضور دوستان و سروران مهربان بهره مند ساخت که همدردیشان التیامی است بر دلهای داغدیده ما.
    به حکم ادب و حق شناسی
    بدین وسیله از همه کارکنان ، مدیران ، عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، بخصوص دکتر فاضل لاریجانی که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و یا با تلفن، پیامک، نمابر، ارسال اعلامیه، ایمیل، پارچه نوشته، نصب بنر ، درج آگهی در مطبوعات و یا با نثار تاج گل مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
    همچنین نظر به این که به علت تالمات روحی فراوان و کثرت حضور بزرگواران قادر به قدردانی حضوری و تلفنی از تک تک شما نشده ام، یک بار دیگر دست همه شما را به رسم ادب می فشارم و می بوسم و دست دعا به امید اجابت دعاهای تان به در گاه خداوند بزرگ بلند می کنم و سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم

    مهندس بهزاد جوادیان وخانواده مرحوم دکتر جوادیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *