رئيس پليس فتا استان مازندران از شناسايي ودستگيري کلاهبرداري پيامکي که با وعده هاي توخالي 100 ميليون ريال از حساب يکي از مشتريان عابر بانک برداشت کرده بود خبرداد .

سرهنگ احمد رضا رستمي رئيس پليس فتا استان مازندران در گفتگو با هراز نیوزگفت : در پي مراجعه يکي از شهروندان ساروي به پليس فتا ، مبني بر برداشت 100 ميليون ريال وجه نقد از حساب وي ، تحقيقات پليس در اين زمينه آغاز شد . رئيس پليس فتا استان مازندران افزود : مالباخته در تحقيقات پليسي اظهار داشت ؛ فردي به بهانه برنده شدن 12 ميليوني اش در يک مسابقه پيامکي وي را به پاي دستگاه عابر بانک کشانده و ضمن دريافت روز دوم کارت وي قرار بود مبلغ مورد نظر را به حساب وي واريز کند که در ادامه عمليات بانکي متوجه شده موجودي بانکي وي از حسابش برداشت شده است . سرهنگ رستمي اظهار داشت : ماموران ضمن هماهنگي با مراجع قضائي با برسي هاي تخصصي و پليسي موفق به شناسائي فرد کلاهبردار در تهران شدند . وي در ادامه خاطر نشان کرد : با بکارگيري منابع اطلاعاتي متهم شناسائي و توسط ماموران پليس فتاي استان مازندران دستگيرو در تحقيقات پليسي به انجام کلاهبرداري با ترفند اغفال مالباخته اعتراف کرد .

گفتني است ، متهم پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد . رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان مازندران در پايان از شهروندان خواست : درصورت برنده شدن در هر مسابقه اي جهت دريافت وجه نيازي به حضور در پاي دستگاه خودپردازنيست پس به هيچ عنوان اطلاعات حساب خود را در اختيار ديگران قرار ندهند 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *