سردار علیجان میرشکار پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران و 100 شهید ورزشکار این شهرستان ابراز داشت: چرخش سانتیوفوژ‌های ما که با خون شهیدانی همانند احمدی روشن به حرکت درآمد که ارزشش بالاتر از تمام سرمایه غربی‌هاست

 

یادگار دفاع مقدس گفت :شهدا بنا به آیه قرآن کریم همیشه زنده هستند و نزد خداوندشان روزی و رزق می‌خورند.

وی با اشاره به بیانات امام امت بیان داشت: امام راحل فرمودند که تا کفر و شرک در جهان هست، مبارزه هست و هم‌اکنون نیز نماد این کفر و شرک آمریکا و استکبار جهانی هستند.

 

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در پیامی برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان خطاب به این افسران جنگ نرم یادآور شدند که نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید.

 

میرشکار با اشاره به سالروز عملیات خیبر و والفجر 6 اذعان داشت: باید بدانیم دشمن امروزه می‌خواهد به چه مناطقی ورود پیدا کند، امکانات و ابرازش چیست، می‌خواهد به کجای انقلاب اسلامی ضربه وارد کند و با چه هدفی وارد میدان می‌شود.

 

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: همه هجمه دشمن هم‌اکنون به سوی ولایت فقیه است و اگر به‌دنبال ضربه زدن به خانوده شهدا، بسیجیان، رزمندگان و نیروهای ارزشی حرکت دارد، برای این است که می‌داند این افراد در مسیر ولایت گام برداشته و جان فدای رهبری هستند.

 

به گفته میرشکار، دشمنان ما همان دشمنان سابق هستند، ولی شکل مبارزه آنها تغییر کرده است.

 

وی درباره مذاکره‌کنندگان گروه 1+5 گفت: چون مقام معظم رهبری مذاکرات را حمایت کردند، ما نیز باید از تیم مذاکره‌کننده حمایت کنیم.

 

میرشکار تصریح کرد: اگر ما پشت میز مذاکره می‌نشینیم، باید تمام مذاکره‌کنندگان بدانند چرخش سانتیوفوژ‌های ما که با خون شهیدانی همانند احمدی روشن به حرکت درآمد که ارزشش بالاتر از تمام سرمایه غربی‌هاست.فارس

 

2 thoughts on “سردار میرشکاردر یادواره 100 شهید ورزشکار آمل:چرخش سانتیوفوژ‌های ما که با خون شهیدانی همانند احمدی روشن به حرکت درآمد ارزشش بالاتر از تمام سرمایه غربی‌هاست”
  1. سردار عزيز باسپاس ازيادآوري رشادت هاي عزيزان شهيدمان،اين استدعا از جنابعالي بعنوان يكي از مسؤلين سابق ونيروي ارزشي شهرمان ميرودكه ازبزرگان درخصوص تفحص استانداري و فرمانداري وي‍ژه شهرستان آمل كه بالغ برشش ماه فرماندارنداردسوالي مطرح فرماييد وازطريق حضرات والامقام پيگيرشويد!123ميليارد پول تفحص استانداري كجا رفت وفرماندارآمل شهر هزارسنگر وعالم پرور كي مشرف مي شود؟البته اگر دوستان به توسعه شما عمل كنند!

  2. تابع ولی مطلقه فقیه باشیم. جلوتر از امام خود حرکت نکنیم ولو به کلامی….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *