دکتر عزت الله یوسفیان نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی با حضور بر سرمزار مرحوم دکتر مهرداد جوادیان بیان داشت : درگذشت شخصیت صدیق و صحیح العمل علاقمند به خدمت پرکار و برادر عزیز و بزرگوارمان جناب دکتر جوادیان را به خانواده داغدار و محترم همسر محترمه فرزندان برادران عزیز و بزرگوار و همه بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم

 

وی اظهار داشت :همچنین به جامعه پزشکی و همه عزیزانی که دست اندر کار بودند از اعضای محترم چه کادر اداری و درمانی و خدماتی بیمارستان امام علی (ع)و هم همه عزیزانی که به نوعی با ایشان آشنایی داشتند عرض تسلیت و تعزیت دارم .

 

یوسفیان گفت :من فقط یکی دو نکته در مورد دکتر جوادیان عرض می نمایم بنده از دوره اول نمایندگی یعنی سال 82 با ایشان آشنایی داشتم آشنایی بنده با ایشان به کیفیتی بود که کمتر هفته ای یادم میاد که ایشان با من در مورد امور جاری شهر تماس نداشته باشند شاید در همین مدت در یکی دو سفری که من به خارج کشور بودم صدای ایشان را از تلفن نشنیده بودم ولی همیشه در تماس بودم بعضی هفته ها شاید چندین بار .

 

یوسفیان تصریح کرد :شهادت میدهم اینجا بین خود و خدای متعال یکبار ایشان خواسته شخصی نداشتند همیشه مشکلات درمانی شهر را مطرح میکرد .

 

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه آشنای اش با مرحوم دکتر جوادیان بیان داشت :زمانی که ابتدا ایشان را دیدم اصرار میکرد که آمل باید مستقل باشد این دانشکده و همینطور فضای درمانی متعلق به شهر آمل است .

 

یوسفیان بابیان اینکه مرحوم جوادیان در حد بیمارستان امام علی (ع) خلاصه نمیشداظهار داشت :همین بیمارستان که در دوراهی اما مزاده عبدالله که دارد ساخته می شود چقدر ایشان و برادر ایشان زحمت کشیدند .

 

وی با بیان اینکه معمول شده انسانها که رفتند ما همه به هر حال از خوبی ها و از خدمات آنها می گوییم تاکید کرد :ولی بین خود و خدا آنچه که در دلم واقعیت است را بنده بیان کردم بهر حال آمل یک شخصیت صدیق و صحیح العمل و خدمتگزار ی را از دست داده است از خداوند متعال می خواهم ایشان را با اولیا محشور کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *