ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران پیش از ظهر چهارشنبه 30 بهمن در مراسم افتتاح 9 پروژه ی شهری در حضور مسئولین شهرستان آمل اظهار داشت، آمل جز توسعه یافته ترین شهرهای استان مازندران است و من شهرداران و فرمانداران شهرها را به الگو قرارگرفتن از شما دعوت می کنم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در طول انتصاب من به عنوان استاندار مازندران 15 بار به آمل سفر کردم تا به مسائل و مشکلات شهرستان رسیدگی کنم گفت حمایت و همدلی مردم و مسئولین در شهرستان آمل تحسین برانگیز است.

فلاح همچنین خاطرنشان کرد،  در مازندران علی رغم مسائل و مشکلات موجود می توانید در سطح ملی هم تاثیر گذار باشیم.

وی با بیان اینکه شهر آمل از قدمت تاریخی، وجود عالمان فرهیخته در سطح کشور و رئسای دو قوه بهره مند است، تصریح کرد از آنجایی که شهر آمل بر گردن سراسر کشور و به ویژه مسئولین استان حق دارد، ما باید از این ظرفیت های ملی آن استفاده کنیم.

وی همچنین با تقدیر از یاری و حمایت مردم آمل در بحران برف غرب استان تاکید کرد شهر آمل جز توسعه یافته ترین شهرهای استان مازندران است و من شهرداران و فرمانداران شهرها را به الگو گرفتن از شما دعوت می کنم.

فلاح در ادامه با اشاره به اینکه استان ما قطب گردشگری نیز می باشد اما متاسفانه در این زمینه مدیریت جدی نمی شود گفت اگر مشکلات زباله استان حل نشود و از امکانات شهری بهره لازم را نبریم، صنعت گردشگری ما نیز پیشرفت نخواهد کرد. وی همچنین افزود مدیریت شهری باید به گونه ای باشد که برای مردم سایر شهرها و استان ها جذابیت گردشگری داشته باشد.

استاندار با بیان اینکه مسئولین شهری باید به بافت فرسوده شهر، شبکه های فاضلاب شهری، ایجاد فضاهای ورزشی، توسعه فضای سبز و فضاهای فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند گفت از نظر تامین اعتبار مشکل نداریم چراکه تاکنون از 100 درصد بودجه سال 92 فقط 22 درصد آن تخصیص داده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد با توجه به افزایش اعتبار و امکانات در سال 93 باید در جهت رفع مشکلات اقدام کنیم.

12 thoughts on “شهر آمل جز توسعه یافته ترین شهرهای مازندران است / من شهرداران و فرمانداران شهرها را به الگو گرفتن از شما دعوت می کنم”
  1. با سلام و خسته نباشی
    خواهشمندیم شهرداری یه فکری به پیاده رو های میدان میرحیدر آملی مخصوصا پیاده رو های منتهی به بلوار منفرد کنه. ممنون

  2. انگار خ امام رضا آمل دله دنیه که همتی وره سراشتنه به امون خدا
    واقعا که
    هر روز بهتر از دیروز

  3. باتشکر از شهردار بابت خدمات ارائه شده در طی مدت مسئولیت باید بگم که شهری نمونه است که همه محله ها وخیابان های آن به طور متوازن ویکدست پیشرفت وتوسعه داشته باشند نمیشه شهرداری فقط به خیابان های طالب آملی وهراز رسیدگی کند ولی خیابان نور وامام رضا را به کلی فراموش کند.چرا شهرداری نسبت به تعریض خیابان در این دو بلوار بی تفاوت است؟چرا برای پیاده روهای این دو خیابون فکری نمی کند؟وقتی به بخش نظرسنجی سایت شهرداری آمل نگاه می کنیم متوجه می شیم که خواسته اکثریت شهروندان اینه که تعریض وتملک گذر گاه ها باید در اولویت فعالیت های عمرانی شهرداری قرار بگیره پس چرا شهرداری نسبت به این امر توجه کافی و وافی نداره؟

  4. اره؟ برار اما چند تا بیمارستان دارمی؟ امه ساخت و ساز مسکن چه الگویی داینه؟ هرکی هر اندازه و هرشکلی هرچی خوانه سازنه. دیگه خنه ها نا هوا داینه نا حریم. چند تا خیابون درست درمون دارمی؟ آمل دله چند تا پارک دارمی؟ چند تا هتل دارمی؟ گردشگر که انه، شونه پله بن چادر زننه، جنگل دارمی اما فضاسازی اصولی نارمی، خاننه بورن گردش یا شوننه پارک جنگلی که امکاناتش محدوده یا این جنگل رزکه ره شوننه بالا اونجه آتیش کننه آشغال شننه که این اش و خی امه دست اسیرنه، ندوننه کجه بورن. برار جان با حلوا حلوا دهن شیرین نوونه. این بودجه ره به جای خرج هاکردن واسه ساری و بابل، هادین جانه آمل ره بسازیم.

  5. اگر استاندار محترم را از کوچه و پسکوچه های شهر به مکان پروژه‌های افتتاحی می‌بردند، بعید میدانم این سخنان را می‌فرمودند.

  6. شهردار محترم وسختکوش خسته نباشید خواب و استراحت خودت زدی جهادی کارکردی تا لبخند را بر لبان شهروند دیدی ولذتش بالاتراز جهاد وشهادته مبارک باشد برشما احسان

  7. مدیر محترم شورای شهراعضای شوراواقعا دست مریزان تشکر

  8. با سلام
    انتقاد و بيان مشكلات شهر و كم و كاستي كار اشتباهي نيست ولي بايد به اين نكته توجه داشت كه جناب آقاي شهردار و سازمان عمران در اين چند سال اخير الحق و النصاف نسبت به سالهاي گذشته خيلي خوب كار كردندو پروژه هاي مختلفي تعريف شده و به مرحله بهربرداري رسيده كه هم اكنون شاهد آن هستيم …
    و هم اكنون نيز مشغول پروژه هايي مثل بلوار ولايت ( اتصال خيابان نور به خ صالب آملي و از انجا به كوچه توكلي هراز) هستند كه واقعا چهره شهر مدرن مي كند و گره از ترافيك شهر باز مي كند.

  9. چرا از خودتان حدیث می سازید . یعنی با افتتاح چند خیابون آدم به مقامی بالا تر از شهادت می رسه. نکنید این کارها رو برادر من . نزنید این حرفها رو .
    اگر قرار بر این چیزها باشد که شهرداران قبلی ما الان باید با ملایک محشور باشند. کار را برای رضای خدا انجام بدهند پاداشش را هم از خداوند می گیرند. مرم را بهانه تبلیغات های سیاسی خود نکنید . مومنین واقعی همواره در گمنامی کار خیر می کنند نه با سوت و کف و هورا….

  10. مدیریت جهادی
    سلام جهادی
    خوب شد معنی جهاد را هم فهمیدیم.
    خدا کند خداحافظی شان هم جهادی باشد . با پای پیاده آمدن با پای پیاده هم بروند.

  11. اقای هراز نیوز شما تلاش مخلصانه ت رو میکنی و از نقایص حرف میزنی اما تجربه نشون داده از شما گفتن بود و از اقایون نشنیدن.مگه تیتر شما و کامنتهای مردم در باره ی خانم مدیر فضای سبز تاثیری داشت که موارد دیگه تاثیر داشته باشه؟

  12. تبریز شهر بی گدا!

    جا دارد مسئولین آملی از این حرکت مسئولین تبریز بیاموزند و اجرا کنند . شما هم به عنوان رسانه در عملی شدن آن تلاش کنید.

    لینک راز شهر بی گدا! :

    http://arshnews.ir/vdccoxqi12bqio8.ala2.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *