دکتر قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علو پزشکی مازندران در حاشیه مراسم ختم مرحوم دکتر جوادیان در گفتگو با هراز نیوزگفت : درگذشت همکار شریف بزرگوار جناب دکتر مهرداد جوادیان رابه تمام جامعه پزشکی و مردم شریف شهرستان آمل تسلیت عرض می نمایم .

وی بیا ن داشت :دکتر جوادیان از پزشکان بسیار توانمند و با تجربه فنی بوده و از جمله مدیران سیستم وزارت بهداشت که توان ریسک پذیری بالا داشت.

جان بابایی باشاره به اینکه مرحوم دکتر جوادیان غیرت مدیریتی فوق العاده ای داشت اظهار داشت :در سالهای اخیر ارتقای که بیمارستان امام علی اتفاق افتاده به لطف تلاش ایشان و همکاران بیمارستان بوده بطوریکه بیمارستان امام علی (ع)یکی از مراکز زنان استان است که خوشبختانه در سال گذشته هیچ مرگ و میر مادران باردار نداشته و در سالهای قبل هم کمترین میزان مرگ و میر را در بین بیمارستان های دیگر داشته است .

وی ادامه داد: از دست دادن این مدیر توانمند و قوی را تسلیت میگویم و آرزوی مغفرت و رحمت برای ایشان و صبر برای خانواده شان دارم.

رئیس دانشگاه علو پزشکی مازندران گفت : ان شا الله همه مدیران با تاسی از این مدیر توانمند که هم تجربه هم توانمندی و هم ریسک پذیری و هم غیرت را در خودش داشته فقدان ایشان راجبران نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *