هراز نیوز :سید جعفر رسولی با ارسال پیامی درگذشت مرحوم دکتر مهرداد جوادیان پزشک متعهد و رئیس بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان را به خانواده آن مرحوم، جامعه پزشکان، تلاشگران بخش سلامت و مردم تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر حادثه جانگداز از دست دادن نابهنگام دکتر جوادیان همکار ساعی، مومن، متعهد و مدیر پرتلاش بیمارستان امام علی(ع) سنگین و ناباورانه است و برای جامعه پزشکی ضایعه تاسف‌باری بوده که تحمل آن جز با استمداد از حضرت حق امکان‌پذیر نیست.

رسولی بیان داشت: اینجانب از طرف خود و اعضای شورای اداری شهرستان این مصیبت جانسوز را به خانواده مرحوم جوادیان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از پیشگاه حضرت حق صبر و برای آن عزیز غفران الهی مسئلت می‌کنم.

2 thoughts on “رسو لی :درگذشت مرحوم جوادیان برای جامعه پزشکی ضایعه تاسف‌باری است”
  1. درگذشت این برادر متعهد و کوشا و مسوولیت پذیر را به مردم آمل و خانواده ارجمند جوادیان خصوصا دوست عزیزم بهزاد و جامعه خدوم پزشکی تسلیت عرض میکنم! برای مرحوم غفران وسیع الهی و برای بازماندگان صبر جزیل آرزو میکنم!

  2. سپاسگزاری

    در زندگی آلامی هست که فقط همدلی می تواند ازشدت آن بکاهد.
    بزرگ بود و از اهالی امروز و تقدیر آن بود که شمع وجود ش زود خاموش گردد و ما را در ماتم و سوگش نشاند
    دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم
    و اما باز هم او بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را به دور ما جمع کرد.
    هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفر کرده مان مرحوم مغفور شادروان دکتر مهرداد جوادیانهنوز بر قلب هایمان سنگینی می کند و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد، چاره ای نیست و ایزدمنان را سپاسگزاریم که در غمناک ترین روزهای زندگی مان ما را از نعمت حضور دوستان و سروران مهربان بهره مند ساخت که همدردیشان التیامی است بر دلهای داغدیده ما.
    به حکم ادب و حق شناسی
    بدین وسیله از همه کارکنان ، مدیران ، عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، بخصوص فرماندار ویژه آمل ( جناب آقای رسولی )که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و یا با تلفن، پیامک، نمابر، ارسال اعلامیه، ایمیل، پارچه نوشته، نصب بنر ، درج آگهی در مطبوعات و یا با نثار تاج گل مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
    همچنین نظر به این که به علت تالمات روحی فراوان و کثرت حضور بزرگواران قادر به قدردانی حضوری و تلفنی از تک تک شما نشده ام، یک بار دیگر دست همه شما را به رسم ادب می فشارم و می بوسم و دست دعا به امید اجابت دعاهای تان به در گاه خداوند بزرگ بلند می کنم و سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم

    مهندس بهزاد جوادیان وخانواده مرحوم دکتر جوادیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *