تیم پیام صنعت آمل (کاچیلا) در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در خانه برابرتیم شهرداری اراک که در انتهای جدول این رقابتها قرار داشت، تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های پیام صنعت آمل وشهرداری اراک در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصرجمعه در ورزشگاه کارگران آمل به مصاف هم رفتند، که تیم میزبان با یک گل مغلوب میهمان خود شد.

تک گل پیروزی بخش اراکی ها را در این دیدار ˈعلی جدیدیˈدر دقیقه 69 وارد دروازه تیم پیام صنعت آمل کرد.

در بیشتر دقایق نیمه اول این دیدار توپ در میانه میدان در گردش بود و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای را روی دروازه ها خلق کردند که از جمله آنها می توان به شوت ˈعلی قلی زاده ˈبازیکن پیام صنعت آمل اشاره کرد که با برخورد به مدافع شهرداری اراک با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان پیام صنعت آمل که با کسب پیروزی خارج از خانه شان در هفته گذشته با روحیه ای خوب برابر شهرداری اراک صف آرایی کرده بودند، در نیمه دوم ارسال پاس های بلند به پشت مدافعان حریف را در دستور کار خود قرار دادند و چند موقعیت خوب را از همین تاکتیک بدست آوردند اما در گشودن دروازه حریف ناموفق بودند.

شاگردان ˈجمشید قدیریˈ در تیم پیام صنعت آمل پس از دریافت گل از میهمان خود، موقعیت های زیادی را روی دروازه شهرداری اراک خلق کردند که شوت های ˈعلی قلی زادهˈ و ˈدانیال اسماعیلی فرˈ راهی به دروازه حریف پیدا نکرد تا بازی همان یک گل به سود تیم میهمان به پایان برسد.

این هفتمین شکست پیام صنعت آمل (کاچیلا) و دومین پیروزی شهرداری اراک در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود.

تیم فوتبال پیام صنعت آمل با همان 16 امتیاز خود در رده هشتم جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *