هراز نیوز: دکتر عزت الله یوسفیان نماینده مردم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اعضای انجمن صنفی خبرنگاران این شهر در پاسخ به سوالی در مورد انتصاب فرماندار گفت : در زمان استانداری آقای طاهایی نامه فرماندار شدن سید جعفر رسولی برای   آمل را به وزارت کشور ارسال  کردند و پاسخ مثبت نیز در این زمینه واصل شد که استاندار جدید نیز بر این موضوع مهر تایید گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در مورد افراد مطرح شده هیچ جدلی با استانداری نداشته ایم و برخی موضوعات مطرح شده شایعه سازی بود گفت :برخی افراد نیز فرمانداری را با تریبون سخنرانی اشتباه می‌گیرند
همه گزینه‌های مطرح شده معاون سابق و امروز فرمانداری بودند اما باید دید سوابق و کارهای اجرایی این افراد چگونه است.

یوسفیان با بیان اینکه برای تصدی پست فرمانداری آمل  خیلی‌ها آمدند و رفتند تصریح کرد : اما اخبار تعدادی از سایت‌ها   دروغ بود و کسی را نیز برای این پست رد نکردیم بلکه خود استانداری به این نتیجه رسید که این افراد نمی‌توانند در این پست کار کنند.

وی گفت : برخی از دوستان گفتند اجازه بدهید پاسخ این افراد را بدهیم تا مردم بدانند بنده موافقت نکردم.

یوسفیان تاکید کرد : اینکه آمل دو ماه دیرتر دارای فرمانداری شود بهتر از این است که فردی بیاید که از ردیف و بودجه و اعتبارات چیزی نداند،اگر قرار است تغییرات به نفع شهرستان نباشد بگذاریم افراد کار خود را انجام دهند.

2 thoughts on “موضع یوسفیان در قبال انتصاب فرماندار آمل”
  1. لطفا” اين موضع گيري را شرح دهيد

    . احتمالا” كمي تار هست شفافش كنيد .

    مشكل از كجاست؟

  2. کسی که در زمان انتخابات تمام تلاشش این بود که ستاد روحانی در امل بسته شود می تواند فرماندار دولت 24 خرداد شود.ایا میتواند مجری سیاستهای پیروز انتخابات شود. این همه رنگ عوض کردن به خاطر یک پست ارزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *