عضو مجمع نمایندگان استان مازندران دیدار اعضای این مجمع با رئیس جمهور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رئیس جمهور قول پیگیری مشکلات استان مازندران را به نمایندگان داد.

 

علی اکبر ناصری در گفت‌وگو با  خانه ملت، نشست امروز دوشنبه(11آذر) مجمع نمایندگان استان مازندران با دکتر روحانی را در فضای مثبت و مفید ارزیابی کرد و گفت: در این جلسه نمایندگان استان مازندران درخواست تببین جایگاه این استان در مجموعه کشور را از رئیس جمهور خواستار شدند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این جلسه با توجه به تاثیرگذاری استان مازندران در بحث صنعت، توریسم، کشاورزی، صادرات غیر نفتی از رئیس جمهور درخواست شد در جهت تقویت زیرساخت‌های اساسی استان و راه‌های مواصلاتی و نگاه ویژه به بخش صنعت، کشاورزی، جبران شاخص منفی صنعت و برخورداری از تسهیلات صندوق توسعه ملی و ساماندهی سواحل دریای خزر برای کاهش آمار کشته‌شدگان اهتمام ویژه‌ای شود.

 

ناصری، بیان کرد: در این جلسه نمایندگان استان مازندران نسبت به افزایش  ضریب اعتباری استان که کمتر از حد شاخص ها است و اتمام پروژه ریل خراسان به گرگان و راه اندازی متروی تهران – شمال که از سوی سرمایه گذاران خارجی  پیگیری می‌شود مباحثی را مطرح کردند.

 

وی ادامه داد: مشکلات حوزه‌های انتخابیه از جمله بحث‌ تکمیل راه‌ها و پروژه‌های نیمه تمام  را به استحضار رئیس جمهور رسید و دکتر روحانی نیز قول حل این مشکلات را به نمایندگان داد.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: رئیس جمهور نیز در این جلسه ابراز داشت دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به استان مازندران دارد و مسائلی که ازسوی نمایندگان مطرح شد را پیگیری می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه تعامل خوبی میان این مجمع با دولت وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه استان مازندران سالانه پذیرای حدود 30 میلیون گردش از اقصی نقاط کشوراست از رئیس جمهور درخواست شد نگاه ویژه‌ای به این استان شود.



 

8 thoughts on “جزئیات دیدار مجمع نمایندگان مازندران با روحانی +عکس”
  1. همراه شو عزيز؛
    تنها نمان به درد ؛
    كه اين درد مشترك؛
    هرگز جدا جدا،درمان نمي شود.

    انشاالله به ياري خداوند،تشريك مساعي،همدلي،همگرايي وهمبستگي مجمع نمايندگان محترم استان مازندران،شاهد رونق بيش از پيش در استان مازندران باشيم

  2. ما مردم امیدوارانه منتظریم تا مشکلات با تدبیر وامید حل بشه…

  3. واقعا نواینده محبوب تنکابن و رامسر و عباس آباد ادب را رعایت کرده و در انتها ایستاده و فقط عکس گرفته؟

  4. واقعا نماینده تنکابن و رامسر و عباس آباد ادب را رعایت کرده و درآخر از همه ایستاده و فقط عکس می گیرد؟؟؟؟؟؟

  5. این یوسفیان ملا از اول دلش با روحانی نبود و الان هم نیست اون مخالف تغییرات در کشوره. مخالف دولت تدبی و امیده. خودش اینا رو تو تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفته بود.

    الان هم فقط دنبال اینه که گزینه خودش یعنی رسولی رو برای فرمانداری آمل بیاره و هیچ هدف دیگه ای نداره

  6. واقعا یوسفیان میخواد با این کارا چی رو ثابت کنه؟چرا نیومد عکس بگیره؟اون از سرمایه گذاریش رو قالیباف وبی سیاستیش تو
    این مورد اینم از این مورد ومخالفت های بچه گانه و بی فایده با دولت که آخر هم به ضرر خودش وهم آمله.

  7. دوستان بدانند که عکس نگرفتن دکتر یوسفیان نشانه مخالفت نیست اگر بود ایشان تا آحر جلسه حضور نداشتن و یا نمی آمدن
    درضمن در این جلسه از نماینده هایی بودن که برای گرفتن امتیازات برای مازندران بیشترین صحبت ورایزنی ها رو زدن
    لطفا از این حرف های بی اساس نزنن بعضی ها بسه دیگه بچه بازی……
    یا حق

  8. خوشحالیم که بعد از این همه سال نمایندگان استان مان درکنار هم یک عکس یادگاری هم انداختن. البته باعث و بانی خیر خود رئیس جمهور شد والا نمایندگان و عکس ابدا.
    باز هم خوشحالیم که به اجماع رسیدند که برای کمک به استان مان در کنار هم و همدل شدن برای رفع مشکلات استان که با این همه منابع و طبیعت بکر باز هم احساس کسری می کنیم جای تاسف است . نمایندگان نقد زیاد دارند و بر خود هم نمی گیرند ولی کو گوش شنوا که بشنود و عمل کند. امیدواریم که روز برسد که به جای کشیدن اسم و رسم کمی هم به فکر مردم بودن و مشکلات را برداشتن که بیشتر به شغل شریف کشاورزی و مشاغل آزاد مشغولند که از اینجا دست همه کارگران و زحمت کشان را می بوسسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *