هراز نیوز :رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کنگاور فرمودند: دشمن امروز می خواهد از جمهوری اسلامی ایران یک چهره نامطلوبی به ملت های منطقه نشان دهد/ کسانی که دارای تریبون و رسانه هستند و صدایشان در جامعه شنیده می شود سعی کنند نقاط برجسته این ملت را طبق خواسته دشمن ضعیف و کمرنگ نکنند. 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معم انقلاب اسلامی در هشتمین روز از سفر به استان کرمانشاه صبح امروز(چهارشنبه) در جمع بسیار پرشور مردم کنگاور و شهرهای اطراف با استناد به پیشرفتهای ملت بزرگ ایران در سه دهه اخیر تاکید کردند: ملت عزیز ما که بخشهای بسیار دشوار راه منتخب خود را، با افتخار و قدرت پشت سر گذاشته، از این پس نیز با وحدت، امید و استقامت، همه مراحل پیش رو را با موفقیت طی خواهد کرد

– رهبر معظم انقلاب : وقتی یک ملت راهی را آغاز کرد ، رسیدن به نتایج نیاز به استقامت و پیشرفت در آن راه و متوقف نشدن و قانع نشدن به دستاوردهای میان راه دارد.

قبل از سخنرانی مقام معظم رهبری امام جمعه کنگاور در سخنانی به مقام معظم رهبری خیر مقدم گفت.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود .

One thought on “امام خامنه ای :کسانی که دارای تریبون هستندسعی کنند نقاط برجسته این ملت را طبق خواسته دشمن ضعیف نکنند”
  1. نكنه اين سايت مال سپاهه ما نمي دونيم؟
    امام خامنه اي رو سپاه از چن سال پيش شروع كرد به گفتن/ ارتش و ساير يگان هاي نظامي هم از چند وقت پيش طي بخشنامه اي رسمي مجبور به اين كار شدن. در حال حاضر هم جز چند سايت تند رو سايرين هنوز جرات نكردند از اين عنوان براي ايشان استفاده كنند.
    امام را كه نمي شود با بخشنامه درست كرد/
    مردم بايد بگويند امام/
    ديگه شورشو درآوردين/
    بسه ديگه
    ملت را كل يوم!! خر فرض كرديد؟
    فصل الخطاب: دو نفر در تاريخ بعد از ائمه از سوي مردم امام ناميده شدند: امام موسي صدر و امام خميني
    كه صدر اولي بود و خميني دومي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *