جناب آقاي دکتر لطف ا… آجوداني

انتخاب شايسته جنابعالي را به سمت  مشاور فرهنگي و رسانه اي استاندار محترم مازندران ، خدمت جنابعالي و اصحاب رسانه و قلم اين شهرستان و استان لاله خيز مازندران تبريک عرض مي نمايم .

رجاي واثق دارد حضور شما در اين مسئوليت به عنوان خادمي صديق ، با كوله بار گراني از تجربه ، نويد بخش نشاط و تحرك بيش از پيش آن در دولت تدبير و اميد و در سالي كه با تدبير مقام معظم رهبري مد ظله العالي سال « حماسه سياسي و حماسه اقتصادي » نام گذاري گرديده است، خواهد گرديد.

ازدرگاه ايزدمنان عزت، سربلندي و توفيقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي را مسالت داشته و براي جناب عالي مزيد توفيقات براي خدمتي سرشار از شور ، نشاط و مملو از توکل الهي در جهت رشد و شکوفايي در عرصه هاي فرهنگ و رسانه تمنا دارم .


                           محمد محمدي
رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان آمل

5 thoughts on “پيام تبريک رييس ارشاد آمل به مشاور فرهنگي رسانه اي استاندار”
  1. اقای رییس بهتره که … این اقای … که … ارشاد امل هست رو دستش رو از انحصاری کردن مجوزات در ارشاد کوتاه کنید,خودش برا خودش شرکت تبلیغاتی داره حالا هرکی میره واسه مجوز اونو میپیچونه کلک,خوب … تو ادارتون باز شده خوب اقا

  2. ما هم برای استاد آجدانی عزیز و جناب محمدی گرامی آرزوی توفیق روز افزون، خدمت صادقانه ، قانون مداری و وجدان کاری همیشگی آرزو میکنیم..
    از طرف دیگه فکر میکنم باید به مسوولی که هنوز کارش رو شروع نکرده فرصت داد تا طرح ها و برنامه های خودش رو ارائه بده بعد دنبال نقد اصولی و سازنده (اگر هدف قلبی حقیقتن اصلاح امور است) باشیم. نه اینکه بنابر حدس و گمانها قضاوت کنیم و فراموش نکنیم إنّ بعض الظنّ اثم..
    خداوند به همه ی ما توفیق خدمت صادقانه و خالصانه دهد.

  3. اگه توی این آمل سه تا آدم حسابی در مصدر کار باشن، یکیش همین آقای محمدی هست. کارش درسته.

  4. انصاف داشته باشيم آقاي محمدي هم مدير و هم مبادي آداب هست .موفق باشند و پايدار

  5. البته باید بگم خود اقای محمدی انسان والا و با شخصیتی هستند فقط این اقای ا… داره با ابروی ایشون تو اداره بازی میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *