استاندار مازندران گفت: برنامه توسعه‌ مازندران تا یک ماه دیگر آماده می‌شود.

خبرگزاری فارس: برنامه توسعه مازندران تا یک ماه دیگر آماده می‌شود

ربیع فلاح‌جلودار در  آمل در پاسخ به این سوال که وزیر کشور در مراسم معارفه به شما زمان دو ماهه برای ارائه برنامه‌ توسعه استان داده بود، اظهار داشت: این برنامه در حال آماده‌سازی است و تا یک ماه دیگر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای توسعه‌ای مازندران کشاورزی، راه و توسعه صنایع کشاورزی است، تصریح کرد: توسعه راه‌های مواصلاتی از مهم‌ترین زمینه‌های توسعه مازندران به شمار می‌رود.

استاندار مازندران با بیان اینکه برنامه توسعه‌ای مازندران برای سال 93-92 آماده می‌شود، گفت: رویکرد کلی این برنامه پس از آماده شدن را نیز اعلام می‌کنیم.

One thought on “برنامه توسعه مازندران تا یک ماه دیگر آماده می‌شود”
  1. شكر خدا كه پس از فطرت دو دهه مديران ارشد استان از خوا ب غفلت بيدار كشته راه رفته 20و اندي سال كر مان /اصفهان /زنجان و…را احياي كر ده اند و طرح توسعه مازندران را با تمام غفلت چندين دهه پي ريختند و از تمام پتانسيل مازندران و مر دم هوشمند و پس انداز هاي مكفي آنهاو مجاورت با مملك توسعه نيافته شمال و مشاركت مر دم در قالب شركتهاي سهامي اين همه تاخيرات وكاستي ها كه به مر دم و منطقه ما رفته بشكلي احيا ي شود بد نيست بدانيد مالزي 30-20پيش مر دمش در رو ي درختان زندگي مي كر ده اند وامروز با رهبري مقتدرانه توانسته است يكي از قطب هاي جذب توريست جهان بدل شود آيا ما مي توانيم
    با اين همه امتيازات طبيعي و هوشمندي مر دم ما به توسعه پايدار دست بيابيم و يا اين اين هم در چنبره سياست هاي تبليغاتي گم خواهد شد خدا مي داند شما چه فكر مي كنيد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *