هراز نیوز : دکتر عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن نام آمل دربین 39 منطقه اقتصادی ویژه در سراسر کشور خبرداد .

این نماینده مجلس گفت : در گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تیرماه سال جاری  نام سه شهر امل ، نطنز و کندوان اسکو از قلم افتاده بود که به استناد به تبصره 2 ماده 146 آیین نامه داخلی مجلس مقرر شد در این گزارش اسم این سه شهر اضافه شود .

یوسفیان گفت :با تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی انقلاب اقتصادی برای این منطقه بخصوص شهر قهرمان و شهید پرور آمل رقم خواهد خورد .

وی با اشاره به اینکه تنها یک قدم به تصویب این طرح باقی مانده است ابراز امیدواری کرد با دعای خیر مردم و با تصویب این طرح شاهد دستاوردهای عظیم ان برای مردم منطقه باشیم .

خاطر نشان می نماید : چندی پیش  تلاشهای چندین ساله نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به ثمر نشست و آمل از سوی هیات دولت جزو شهر های ویژه قرار گرفت .

شهر ویژه اقتصادی آمل

 

18 thoughts on “یوسفیان ملا :باتصویب “منطقه اقتصادی ویژه” انقلاب اقتصادی برای آمل صورت می گیرد +سند”
  1. ضمنا برخی از افراد در کسوت مخالفت با دکتر یوسفیان می آیند می گویند این طرح هایی که آقای نماینده اجرا می کند همه برای ادوار قبل می باشد!!!!
    گیرم که شما درست می گویید ولی چرا همان قبلی ها عرضه نداشتند این طرح ها را اجرایی کنند؟؟؟

  2. حتی اگر مترو به آمل نیاید و حتی اگر آمل منطقه ویژه اقتصادی نشود و یا آن هتل های آنچنانی و مجموعه ورزشی المپیک در کنار سد هراز ساخته نشود، همچنان تا به امروز آقای دکتر یوسفیان به عنوان نماینده شهرستان آمل قابل تحسین است. چراکه حداقل قابلیت ها و شایستگی های واقعی شهرستان آمل را به مرد این شهر فهماند.
    کمااینکه یک سری خواسته هایی از دکتر یوسفیان داریم.
    خواسته هایی در مورد دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل و فرمانداری ویژه آمل و بازگرداندن جمعیت و وسعت از دست رفته آمل در همان دوران های نماینده سابق منظورم بازگرداندن سرخرود زیبا (دابوی شمالی و هرازپی شمالی) جهت به حد نساب رسیدن جمعیت شهرستان آمل برای کسب دو کرسی از مجلس شورای اسلامی و همچنین در راستای تحقق طرح منطقه ویژه اقتصادی….
    ما خواستار بازگرداندن سرخرود زیبا به دامان شهرستان مادری اش یعنی آمل هستیم تا آمل یک شهر بندری و مرزی شود.
    اگر زمانی محمودآباد و سرخرود به بهانه حد نساب رسیدن جمعیت برای کسب یک نماینده مجلس برای نور و محمود آباد، سرخرود را از آمل جدا کردند حالا هم به همان بهانه این شهر زیبا و ساحلی را به آمل برگردانید که خود مردم سرخرود هم خواستار این موضوع هستند…
    اخیرا شنیدم فریدونکناری ها در پی الحاق سرخرود به شهرستان فریدونکنار هستند که باید در این موضوع تامل بیشتری کرد و مسئولین شهرستان ویژه آمل به فکر باشند چراکه سرخرود و این نام سرخرود ریشه در تاریخ شهرستان آمل دارد. سرخرود یعنی رود سرخ که در زمان مغول به دلیل آن همه سر بریدن در ساحل رودخانه هراز در شهر آمل رنگ آب رودخانه هراز سرخ شده و در پایین دست این نام را بر منطقه سرخرود نهادند.

  3. آقای هاشم مجیدی عزیز مشکل شما با منطقه ویژه اقتصادی شدن آمل است یا گذاشتن نام /امل در کنار آن شهرها؟؟؟؟
    ضمنا باید عنوان کنم که در کنار آن شهرها نام شهرهایی همچون انزلی هم هست …. حالا شما بوق خودتان را بزنید….
    ضمنا اگر چهار بانده کردن جاده هراز یا گاز رسانی منطقه لاریجان طرح مربوط به دوران نمایندگی مجلس پنجم می باشد که از مصوبات برنامه سوم دولت است پس چرا تا به حال قوت اجرایی شدن را پیدا نکرد؟؟؟؟ و فقط در حد کاغذ نوشته بود که من قبول ندارم این طرح ها برای آن دوره ها بوده باشد… چرا که نمایندگان سابق اینقدر بی عرضه بودند که حتی نتوانستند جاده هراز به عنوان یک جاده قدیمی را بین المللی ثبت کنند تا وزارت راه این جاده را به رسمیت بشمارد و اقدام به بازسازی کند در حالی که جاده چالوس زا بین اللملی ثبت کرده بودند!!!! این در حالیست که جاده هراز بخشی از راه تطبیقی ابریشم سابق بوده است با آن تاریخ کهن
    پس میبینیم نمایندگان سابق بی عرضگانی بیش نبودند.
    نوری ریکا دمت گرم ناز نفست بجا و قشنگ گفتی….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *