رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي مازندران ،از شناسائي و دستگيري زوج کلاهبردار در سايت همسريابي با بيش از 52 ميليون تومان کلاهبرداري خبر داد.

سرهنگ” احمدرضا رستمي”در گفتگو با هراز نیوز  با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه زني جوان به ماموران پليس فتاي استان مبني بر کلاهبرداري 15 ميليون توماني از وي توسط زن ومردي ناشناس از طريق سايت همسر يابي، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد:کارشناسان وماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات با دريافت اين گزارش، اقدامات اوليه اطلاعاتي و پليسي را براي شناسائي متهمان به کلاهبرداري آغاز کردند.

رئيس پليس فتاي مازندران خاطر نشان کرد:ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، وي در يکي از سايت هاي همسريابي با فردي به نام ” رضا –ج” معروف به مجيد آشنا شده که فرد مورد نظر خود را مردي متمول با درآمدي ماهيانه 10 ميليون تومان و داراي تحصيلات عاليه معرفي مي کند.

رستمي اضافه کرد:مرد هزار چهره در ادامه ارتباطات تلفني با مالباخته از وي مي خواهد تا با خواهرش به نام”سميه”ارتباط برقرار کند و در خصوص چگونگي ارتباطش و نحوه آشنايي آنان با وي هماهنگي نمايد.

سرهنگ رستمي افزود:در ادامه خواهر متهم با برقراري ارتباط با مالباخته به وي مي گويد، برادرش براي اينکه وي را مورد آزمايش قرار دهد، بايد نسبت به خواسته هايش جواب مثبت بشنود.

رئيس پليس فتاي مازندران ادامه داد:پس از گذشته دو روز ، مرد هزار چهره در ملاقاتي ضمن پيشنهاد ازدواج ، در دو مرحله با زيرکي تمام طلاجات و زيور آلات مالباخته به ارزش 15 ميليون تومان را از وي کلاهبرداري و متواري مي شود.

سرهنگ رستمي با اشاره به شگرد هاي خاص پليسي در راستاي شناسائي ودستگيري متهمان اين پرونده، افزود: متهمان به نام هاي”م- س و ن- ق”که زن و شوهر بودند با هماهنگي مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه با همکاري مالباخته دستگير شدند.

وي افزود:متهمان در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس اظهار داشتند، به بهانه ازدواج با سوء استفاده از حالات روحي و رواني و شرايط زندگي شاکيان پس از اغفال آنان، اقدام به کلاهبرداري مي کرديم . وي اضافه کرد:متهمان که تاکنون با بيش از 1000 نفر از طريق ايميل و تلفن همراه و بعضاً ملاقات حضوري ارتباط داشته اند به کلاهبرداري و اخاذي بيش از 5 در استان هاي البرز، تهران ، قزوين ومازندران به ارزش 52 ميليون تومان اعتراف کردند.

رئيس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات مازندران در پايان با هشدار به خانواده ها و جوانان از آان خواست:هميشه در امر ازدواج با خانواده خود مشورت کنند و در امر ازدواج سنت ها را فراموش نکرده و به خانواده خود اطمينان کنند و هميشه تمام افرادي که در فضاي مجازي خود را موجه جلوه مي دهند هويت واقعي آنها همانطوري نيست که خود بيان کنند.

 

 

One thought on “کلاهبرداري 52میلیونی زوج کلاهبردار درسايت همسر يابي”
  1. آقا سمت راست صفحات شما از نیمه صفحه نشون میده. فقط هم سایت شما اینجوریه درست کنید خوب این لامصبو!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *