در حاشیه جلسه روز دوشنبه شورای نگهبان که به منظور بررسی لایحه بودجه تشکیل می شود صلاحیت حسن روحانی مجددا بررسی خواهد شد.

به گزارش  مشرق، پرونده حسن روحانی در چهار محور الف- دفاع از سران فتنه ب- افشای اطلاعات محرمانه نظام ج- تجمع خلاف قانون در جماران و د- سخنان و تحرکات خلاف قانون در میتینگ شیرودی، احتمالا مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت.

شورای نگهبان پیش از این اعلام کرده بود امکان بررسی و رد صلاحیت کاندیداها تا روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد.

6 thoughts on “احتمال بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی در جلسه شورای نگهبان”
  1. هیچ وقت همچین اتفاقی ممکن نیست زیرا:
    1=تایید وسپس عدم تایید یک کاندید آن هم زمانی که از شانس بسیار بالایی برخور دار است،نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال میبرد و این منطقی و عقلانی نیست
    2=این کار موجبات نارضایتی و دلسردی بیشماری از رای دهندگان را فراهم میکند
    3=روحانی تبدیل به یک قهرمان میشود و بی جهت عده ای چه در داخل و چه در خارج از کشور از فرصت سوء استفاده میکنند
    4=خوراک خبری مناسبی به دشمنان نظام و ملت شریف ایران میدهیم!
    پس این شایعات را بیخود و بی جهت دامن نزنید و کسی رو بی جهت بت نکنید

  2. آخرین اخبار وتصاویر و مجلات و پوسته های وبلاگ حامیان دکتر سعید جلیلی را در پایگاه اطلاع رسانی حامیان دکتر سعید جلیلی در امل دریافت کنید.
    http://www.drjalily-amol.blogfa.com

  3. یاد مرحوم آقای کاظمی دینان نماینده ولایت مدار و محبوب آمل افتادم که در انتخابات میاندوره ای مجلس سوم ، شب انتخابات از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

  4. این حرفها رو نزنین زشته با رد صلاحیت هاشمی به اندازه کافی مردم بدبین شدن خواهشن چون به قالیباف علاقه داری اینقدر راجع به روحانی شایعه پراکنی نکن . اونم حالاکه خیالتون راحته صد در صد رای می گیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *