پس از درج برخی اخبار غیر رسمی در سایت ها و ارسال پیامک هایی مبنی بر عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی از سوی شورای نگهبان برخی از حامیان وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دلجویی از وی حضور یافتند.

به گزارش بولتن نیوز  ـ بعد از ظهر امروز شایعاتی مبنی بر عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برخی سایت ها منتشر و حتی این اخبار غیر رسمی از سوی برخی رسانه ها هم برای مخاطبانشان پیامک شدبا وجود این شایعات هنوز هیچ مرجع رسمی تایید و یا رد نکرده است.

در همین راستا خبرنگار بولتن نیوز خبر داد که برخی از حامیان هاشمی رفسنجانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته تا از وی دلجویی کنند.

گفته می شود، برخی از نمایندگان حامی هاشمی رفسنجانی نیز صحن مجلس را ترک کرده و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتند.

8 thoughts on “حضور برخی حامیان هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص برای دلجویی از وی”
  1. آقای ….. ترسیدی قالیباف بکشه کنار ؟ شرمنده آیت الله تا آخرش هم هست و انشالله با رای قاطع انتخاب می شوند

  2. این فردی که در کامنت بالا با اسم بنده کامنت گذاشته …… نکن این کارو آقا….
    مدیریت محترم اجرایی سایت هرازنیوز لطفا در درج کامنت ها و اینکه با نام چه کسی ثبت می شوند دقت فرمایید…..
    با هر نام غیر شخص حقیقی اشکالی ندارد ولی اینکه یک نفر بیاید با نام یک شخص حقیقی کامنت بگذارد کار نادرستی است و هرازنیوز باید به این مسئله توجه داشته باشه و تدابیری در جهت رفع این مشکل بیاندیشه…
    مثلا بخشی به نام عضویت ایجاد کنه و سیستم کامنت گذاری رو بر اساس بخش عضویت ایجاد کنه تا هرکسی که کامنت میذاره عضو باشه و با نام کاربری کامنت ثبت بشه و اونایی که به صورت مهمان وارد سایت میشن و کامنت میذارن مشخص بشن به این صورت که افرادی که همیشه در سایت با نام حقیقی خودشون کامنت میذارن به صورت رسمی و ثبت شده عضو سایت باشن و کامنت ها رو پس از عضویت درج کنن و نیازی به تایید مدیریت هم میتونه نباشه… بالاخره سیستم مدیریت محتوا قابلیت انعطاف بالایی داره

  3. با توجه به عدم وجود بخش عضویت در سایت هرازنیوز، امنیت نظردهی در این سایت وجود ندارد و نمیشود با نام اصلی خود در این سایت نظر داد!!! چراکه یک عده از نام افراد سواستفاده کرده و اقدام به نشر نظرات خود می کنند.
    بخش عضویت ویژه در سایت هرازنیوز باید ایجاد شود تا افرادی که می خواهند با نام اصلی خود کامنت بگذارند امنیت داشته باشند

  4. با سلام اولا اینکه بنده با اسم حقیقی خودم نظر ثبت می کنم دوما اینکه حضرتعالی همان ابوالفضل بادپا هستی که با نام مستعار قیافه حق به جانب گرفتی ….

  5. مگه فقط شما فرشاد راعی هستی . منم هستم

  6. دوباره ظاهرا ردپای اون ح.ش پیدا شده و اینبار ظاهرا نوبت بنده هست
    اشکالی ندارد….
    شما هم فرشاد راعی باش
    لکن برای بنده همین کافی است که دیگران فکرر نکنند همه کامنت هایی که با نام فرشاد راعی درج می شود، از طرف بنده است….
    ضمنا از هرازنیوز عزیز هم خواهشمندیم هرچه زودتر بخش عضویت را فعال کند تا این چنین مشکلاتی پیش نیاید و آن افرادی که با نام اشخاص دیگر نظر درج می کنند مشخص شوند
    ایجاد بخش عضویت به این معنا نیست که کاربران مهمان نتوانند نظر بدهند…
    به این معناست که اگر کسی قصد حفظ هویت دارد از طریق عضویت نظر دهد و اگر کسی قصد پنهان ماندن نام خود را دارد از مجرای خارج از عضویت و به عنوان مهمان نظر دهد.
    کامپوننت و ماژول کامنت گذاری را عوض کنید…. بعنوان مثال کامپوننت Jcomment کامپوننت کامل و خوبیست برای اینکار چون هم سیستم نظردهی براساس عضویت و مهمان دارد و هم سیستم امتیاز دهی یا همان لایک زدن به هر کامنت….

  7. باز هم شعبون بی مخ به همه دارد حمله می کند ..
    شعبان بی مخ را کسی آدم حساب نمی کند ولی ایشان یک روش خوبی را در پیش گرفته افراد سرشناس را مورد حمله قرار می دهد تا از سایتش بازدید کنن ؟؟
    روش آمریکاییه . انگلیسی ها هم ازاین کارها میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *