سایت شمال ورزشی نوشت:پس از اتفاقات اخیر در فدراسیون وزنه برداری و اعتراض دسته جمعی عنوان داران المپیکی وزنه برداری به نحوه برخوردهای نا مناسب کوروش باقری سرمربی تیم ملی و مشاجره لفظی شدید بهداد سلیمی با وی در برنامه تلویزیونی همانطور که حدس زده می شد حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری حق را به سر مربی تیم ملی داد.
او در یک موضع جانبدارانه همچون مصاحبه های قبلی خود عنوان کرد((وزنه‌برداران خواسته‌های خودشان را مطرح کردند.

آنها مدعی بودند باقری در تمرینات برخورد بدی دارد، اما من معتقدم با برنامه‌هایی که داشتیم سرمربی موفقی بوده و دلیل آن نتایج و مدال‌هایی است که در مسابقات جهانی کسب کردیم. حضور مربی دیگری منطقی نیست. در هیچ جای جهان هم چنین اتفاقی نمی‌افتد.

اگر با خواسته آنها موافقت کنم ورزشکارسالاری می‌شود که برای وجهه ورزش مناسب نیست.

به نظر من هیچکدام نباید به آن برنامه می‌رفتند. همه می‌گویند بهداد به پیشکسوتش بی‌احترامی کرده، نباید اتفاقی می‌افتاد که کسی دوست نداشت))
البته بعد از این صحبت ها که دیروز پس از برگزاری جلسه حسین رضازاده و وزنه برداران المپیکی مطرح شده بود بهداد سلیمی در پاسخ به سئوال خبرنگاران اعلام کرد: من قصد ندارم حرفی در خصوص جلسه امروز بزنم.

در واقع پس از موضوع چهارشنبه خودم را ممنوع المصاحبه کرده‌ام و می توانید در خصوص جلسه از دیگر وزنه برداران حاضر در جلسه سوال کنید.
اگر چه در ممنوع المصاحبه کردن بهداد سلیمی از سوی خودش و یا دیگران خبری در دست نداریم اما حق را به این قهرمان و افتخار مازندرانی می دهیم که فعلا” در قبال حق خود سکوت کند.

چرا که در کمتر حالتی شاهد دفاع مدیران ورزش استان از ورزشکاران در رده های ملی بوده ایم .
ضمن اینکه در زمانی که به راحتی شاهد پایمال شدن حق ورزشکاران در استان از سوی مسئولین هستیم آن وقت انتظار نابجاهی است که از آقایان داشته تا در چنین مواقعی از ورزشکاران مازندرانی دفاع نمایند چرا که آنان همانقدر که کلاه خود را سفت گرفته باشند بسیار مفید به فایده تر می باشد.
از طرفی انتظار از سید هادی حسینی و مقداد نجف نژاد دو نماینده مازندرانی تاثیر گذار در فراکسیون ورزش مجلس می رفت حداقل نه برای ورزشکاران رشته وزنه برداری و بهداد سلیمی بلکه برای تبلیغات بعدی شان هم که شده از وزیر ورزش در خصوص اتقاقات اخیر وزنه برداری توضیح می خواستند تا حداقل دل اهالی ورزش به حمایت مسئولانشان خوش باشد.

One thought on “ممنوع المصاحبه شدن بهداد سلیمی!”
  1. این برنامه ها نقشه ای بود برای اینکه سلیمی رو از گود بیرون کنند تا خطر رقیب و زدن رکورد یه آقا که تو المپیک هم قلبن دوست نداشت رکوردش زده بشه و بعد از اینکه سلیمی از قصد و به احترامش رکوردشو جابجا نکرد از کار بیفته و انصافن مثل همیشه خوب مازندرانی های بی پناه و بی حامی رو از گود بیرون میکنن..
    متاسفانه ما مازندرانی ها عادت کردیم به اینکه غریبه ها رو ترجیح بدیم تو سر ججونهای خودمون بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *