5 thoughts on “زندگی ایرانی از نگاه دوربین عکاس آملی”
  1. فرهنگ ایراتی “بی احتیاطی و بدرانندگی کردن” نیست!
    از آقا مجید خوش ذوق به خاطر زحماتشون ممنونیم

  2. آیا واقعا این عکس ها بیانگر تمام جوانب ” زندگی و فرهنگ ” ایرانی هستند؟!
    بهتر است با دست خودمان تیشه به ریشه فرهنگ این مملکت نزنیم.

  3. آقای نیکجو آیا اون زمان که شما روابط عمومی شهرداری تشریف داشتید هم فرهنگ مردم ایران رو ایجوری میدیدی؟؟؟؟
    حیف است به خدا این زاویه دید ….از شما البته .
    نکن این کارو که بد در میاد واسط
    حداقل از شمابعیده………………
    استغفرالله

  4. سلام. ضمن تشکر از نظرات دوستان و همچنین آرزوی سالی پربرکت برای همه ایرانیان عزیز .شرح این عکس ها مربوط به تصمیمی بود که در سرویس عکس خبرگزاری مهر به توافق رسید که عنوان این گزارش و گزارش های مربوط به آن به نام انعکاس تغییر یافت.اما در خصوص زندگی ایرانی اینجانب مامور بودم عکس مستند خواسته شده را با محور سفر و جاده با نگاه متفاوت ارائه دهم که در این میان از دوستانی که می فرمایند بد رانندگی کردن جز فرهنگ مانیست درست است اما موضوع عدم رعایت قانون در رانندگی است که هیچ ایرانی نمی تواند آن را کتمان کند.همچنین عکس هایی هم که انتخاب می شود و در خروجی یک آژانس عکس حرفه ای و خبری می رود روز ها و ساعت ها بر روی نگاه ها کار حرفه ای صورت می گیرد.
    در زمانی هم که در روبط عمومی شهرداری آمل بودم این نگاه انتقادی را هم داشتم که میتوانید به یادداشت های اینجانب به ویژه در خصوص مصرف گرایی ایرانی مراجعه کنید.
    بینندگانی که دلسوز فرهنگ ایرانی هستند دوست دارند موضوع های خوب را ببینند که اینجانب نیز دور از آن بینندگان نیستم اما واقعیت را هم باید قبول کرد در غیر اینصورت وضعیت اجتماعی ما به قهقرا خواهد رفت.از نظراتی که داده اید سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *