هراز : چند تن از کارکنان بازنشسته و فعلی شهرداری بابل نیز در ارتباط با پرونده های مالی سالهای اخیر در این شهرداری از طرف مراجع قانونی فراخوانده شده اند و برای بعضی از این افراد محکومیت بدوی اداری نیز صادر شده است .

شمال نیوزنوشت : در ادامه تغییر و تحول در شوراهای شهرهای شمالی و پس از بازداشت گروهی تعدادی از اعضای شورای شهرهای قائمشهر و کلان شهر رشت، این بار یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل با حکم مراجع قانونی معلق شد .

شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکی از تعلیق یکی از اعضای باسابقه شورای اسلامی شهر بابل دارد و این موضوع نیز کتباً به فرمانداری بابل ابلاغ شده است و وی علی رغم منع قانونی روز گذشته در جلسه رسمی این شورا حضور یافته است .

از طرفی گفته می شود چند تن از کارکنان بازنشسته و فعلی شهرداری بابل نیز در ارتباط با پرونده های مالی سالهای اخیر در این شهرداری از طرف مراجع قانونی فراخوانده شده اند و برای بعضی از این افراد محکومیت بدوی اداری نیز صادر شده است .

گفتنی است چندماه قبل نیز یکی از اعضای این شورا در ارتباط با پرونده های گوناگون از عضویت در این شورا برکنار و جای خود را به مرمر فیروزپور داده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *