یکی از معاونین استاندار مازندران در جریان افتتاح یک طرح در میاندرود از مدیر یک کارخانه خواسته تا رزومه خود را ارائه دهد تا شاید یکی از گزینه های اصلی برای تصدی بخشداری میاندرود قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ از میاندرود،دی ماه سال  90 علی طالبی معاون وقت فرمانداری میاندرود از سمت خود استعفا داده و مسئولیت ستاد یکی از نامزدها انتخابات مجلس نهم را برعهده گرفته بود و پس از آن محمد اسفندیاری بخشدار مرکزی میاندرود با حفظ سمت به معاونت فرماندار این شهرستان منصوب شد و تا همین امروز نیز با حفظ سمت مشغول فعالیت است.

مسولان و فرماندارن شهرستان میاندرود در دوره ها و زمان های مختلف از معرفی قریب الوقوع فردی به سمت بخشداری مرکزی و یا معاونت فرماندار یاد می کردند اما پس از گذشت 14 ماه همچنان اسفندیاری با حفظ سمت مشغول فعالیت خود است .

شنیده های بلاغ حاکی از آن است که یکی از معاونین استاندار مازندران در جریان افتتاح یک طرح در میاندرود از مدیر یک کارخانه خواسته تا رزومه خود را ارائه دهد تا شاید یکی از گزینه های اصلی برای تصدی بخشداری میاندرود قرار گیرد تا در صورت امکان از وی در سمت بخشداری مرکزی و یا گهرباران میاندرود استفاده کنند.

گفتنی ست فرد مذکور تحصیل کرده رشته تکنولوژی و صنایع چوب می باشد و چندسالیست که مدیر یک کارگاه mdf در میاندرود می باشد .

حال اگر این شنیده ها صحت داشته باشد باید از مسولان مربوطه پرسید چگونه می شود شخصی که تا دیروز هیچ سابقه ای در هیچ نهادی را نداشته به چنینی سمتی منصوب خواهند کرد ؟

شایان ذکر است فرد مورد نظر این مقام مسئول استانداری از یک خانواده اشرافی در سورک بوده که خاندانش از اربابان قدیم بوده و خود فرد مذکور نیز زاویه هایی نیز با انقلاب و ارزش ها دارد .

بر اساس گفت و شنود های بلاغ آقای خاص استان مازندران در حال طرح ریزی برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی می باشد به گونه ای که حتی طرح جدایی حوزه انتخابیه میاندرود از ساری و الحاق آن به حوزه انتخابیه نکا را چندین بار پیگیر بوده اما هنوز نتوانسته این طرح را به نتیجه برساند اما همچنان سخت به دنبال به نتیجه رساندن آن است.

همچنین در ادامه برنامه های آقای خاص نیز می توان پیگیری برای تغییر علی رجبی فرماندار سابق میاندرود اشاره کرد که خود رجبی را نیز با این جا به جایی شوکه کرده بود.

باید نشست و دید که فرد مورد نظر برای بخشداری مرکزی میاندرود که در حال استعلام گرفتن از دستگاه های مختلف می باشد آیا جواب مثبت خواهد گرفت یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *