هراز نیوز :ششمین دوره آموزشی مبلغات سنتی ویژه خواهران در اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد.

در این دوره آموزشی حجت الاسلام محسن نورایی از اساتید حوزه و دانشگاه در رابطه با ماهیت و اهداف عرفان های نوظهور گفت در بعد از انقلاب اسلامی ایران فرق و نحله های متعددی در سطح کشور به فعالیت مشغول شدند که هرکدام از آنها به سهم خودشان جریانهای انحرافی زیادی را در جهت تخریب افکار جامعه گسترش داده اند.

وی افزود فرزندانمان در مسیر تندباد حوادث منفی روزگار قرار دارند و ما والدین باید هرچه در توان داریم از فرزندانمان مواظبت و محافظت نماییم تا خدایی ناکرده از دین گریزان و فراری نشوند .

این استاد حوزه و دانشگاه در رابطه با فعالیت نحله های مختلف انحرافی در جامعه گفت متاسفانه فرقه های انحرافی به دنبال شکار نوجوانان و جوانان معصوم جامعه هستند و با برگزاری دوره های آموزشی غلط سعی می نمایند آنها را از مسیر زندگی پاک اسلامی منحرف کنند تا به خواسته های پلید خودشان برسند.

وی با تقدیر و تشکر از برگزاری این دوره آموزشی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی را بسیار کار پسندیده ای دانست و گفت برگزاری اینگونه کلاسهای آموزشی در طول سال برای مخاطبین هدف ، مطمئنا برای فرزندانمان و آینده جامعه دینی ما مثمر ثمر خواهد بود. لازم بذکر است هدف از برگزاری دوره های آموزشی مبلغات سنتی خواهران، آشنایی مربیان و مبلغان خواهر در آسیب شناسی مسائل مختلف از جمله فرهنگ عزاداری ، نحله های انحرافی و … می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *