چند وقت پیش رییس شورای اسلامی این شهر به اتهام فساد اخلاقی دستگیر شد که پرونده وی تا مرحله کیفر خواست در دادسرای تنکابن پیش رفته،یکی دیگر از اعضای این شورا برای اینکه از قافله رییس خود عقب نماند , به همان اتهام در چنگال قانون گرفتار شده است.

به گزارش خبرنگار بلاغ در تنکابن،شهر شیرود که زادگاه شهید سر افراز خلبان علی اکبر شیرودی است , شهری جوان و تازه تاسیس است که همواره شورای اسلامی شهر آن از زمان تاسیس تا به اکنون با چالش همراه بوده است.

شیرود شهری ساحلی با جاذبه های طبیعی و زادگاه شهید شیرودی است که با قرار گرفتن امامزاده واجب التعظیم حسین بن موسی کاظم (ع) در ان به یک شهر گردشگری و زیارتی تبدیل شده است .

در فاصله فروردین تا خرداد 90 که اوج در گیری های اعضای قانونی شورای اسلامی شیرود با رجال سیاسی استان و شهرستان بود با وجودی که اعضای قبلی رای دیوان عدالت اداری را مبنی بر قانونی بودن خود داشتند اما دخالت نماینده سابق مردم منطقه در خانه ملت و لابی های سیاسی و اعمال قدرت این اعضا, دچار چالشی ساختگی  شده و برخلاف میل مردم منطقه و پس از زد و بندهای به اصطلاح قانونی در پس برگزاری ضیافت های شبانه مدیران از جایگاه قانونی خود رانده شده و اعضای دست نشانده نماینده سابق بر مسند شورا ی اسلامی این شهر تکیه زدند.

که البته این تکیه زدن هر چند وقت یکبار با خبری تکان دهنده همرا ه است.زیرا چند وقت پیش در کمال ناباوری رییس شورای اسلامی این شهر به اتهام فساد اخلاقی دستگیر شد که پرونده وی تا مرحله کیفر خواست در دادسرای تنکابن پیش رفته و او به قید ضمانت تا ادامه رسیدگی پرونده آزاد شده و جالب اینکه تعلیق از خدمت نشده و همچنان در مقام خود باقیست و جالب تر آنکه در چند روز گذشته نیز یکی دیگر از اعضای این شورا برای اینکه از قافله رییس خود عقب نماند , به همان اتهام در چنگال قانون گرفتار شده است.

حال چرا مسئولین شهرستان تنکابن در این مورد ساکت مانده اند و دم برنمی آورند , جای بسی تامل دارد.

3 thoughts on “عضو شورای اسلامی شهر شیرود به اتهام فساد اخلاقی بازداشت شد”
  1. متاسفانه این امر در شورای شهر شیرود با روی کار آمدن فردی فاسد بنام ….. عادی جلوه داده می شود.یکی دیگر از اعضای این شورا چندی پیش توسط همسرش و در حالیکه زن معلوم احالی را به منزا ۀورده بود دیده شده و باعث آبروریزی میشود. چشم و دل فرماندار و مسئولین محترم وزارت کشور روشن

  2. واقعا چرا این شخص با چنین پرونده ای باز هم در انتخابات 92 صلاحیت پیدا می کند؟
    و با خرید رای به صورت اشکار جلو او گرفته نمی شود؟

  3. فقط واس شهری که زادگاه همچون بزرگی(شهید شیرودی) هست متاسفم.این روال همیشه بوده توی این شورا،اونایی که این روستارو شهر کردند هم پشیمونن(خانواده شهید شیرودی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *