* طرح زیرگذر میدان طالقانی در دست بررسی است.

* برای احداث پارک آبی در قائمشهر از تمام سرمایه گذارانی که مایلند حمایت می کنیم.

* چرا مسئولین استان و شهر از پهلوان جابر صادق زاده تقدیر نمی کنند.

ساری کجای فوتبال مازندران است که باید استادیوم ۱۵ هزار نفری داشته باشد اما قائمشهر که مهد فوتبال استان مازندران است از این امکانات محروم می باشد؟

 

– با سلام ، لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.

با سلام خدمت خوانندگان سایت پایگاه خبری قائمشهر و مردم شریف و دوست داشتنی شهرم

اینجانب کمیل گران اوریمی، بازنشسته آموزش و پرورش هستم و از ابتدای تاسیس شورای اسلامی مردم خوب قائمشهر این منت را بر من گذاشتن و بنده را انتخاب کردند و در هر سه دوره در مقطع ای از زمان ریاست شورا را به عهده داشتم.

– یکی از سوال هایی که ذهن مردم را به خود مشغول کرده است ، علت رفتن شهردار سابق، آقای صادقلو می باشد.لطفاً در این مورد کمی توضیح دهید.

خوشحالم که همچنان نام آقای صادقلو در ذهن مردم باقی مانده است و مردم از وی به نیکی یاد می کنند.از این رو به ایشان تبریک می گوییم.

همانطور که مردم مطلع هستند،ایشان منشا تغییرات عظیمی در حوزه شهری مانند احداث عمارت شهرداری ، پارک سراج ، تعریض خیابان امام ( خیابان بابل) ، طرح خیابان شهروند و … بوده است.متاسفانه در دوره دوم شورای اسلامی شهر ، به دلیل پایبند بودن وی به مصوبات شورای شهر و عدول نکردن از قانون و اختلافات فکری و سلیقه ای بین اعضای شورای شهر با شهردار ، ایشان مجبور به استعفا شدند و علیرغم میل باطنی بنده ، استعفای آقای صادقلو با ۴ رای موافق پذیرفته و ایشان برکنار شدند.

– نظرتان را در مورد آقای صالح زاده شهردار فعلی قائمشهر بفرمایید.

آقای صالح زاده ، شهردار فعلی هم دست به کارهای بزرگی زده اند ، بنده در اینجا و در هر محکمه ای از ایشان حمایت میکنم.ایشان فردی شجاع ، توانمند با قدرت ریسک پذیری بالایی است.کارهایی که آقای صالح زاده انجام داده است کمتر از شهردار قبلی نیست اما در ایجاد فضای سبز و زیباسازی شهری، کار زیادی انجام نداده است و قائمشهر از نظر زیبای رشد چشمگیری در چند سال اخیر نداشته است.

– سرانه تفریح مردم قائمشهر بسیار کم است.آیا شما قصد ساخت مراکز تفریحی ای نظیر پارک آبی را ندارید؟

شورای شهر همواره در فکر احداث مراکز تفریحی برای مردم خوب قائمشهر بوده است.حتی زمینی را برای احداث اولین پارک آبی در استان مازندران را در کنار رودخانه سیاه رود در نظر گرفته ایم.با چند پیمانکار وارد مذاکره شده ایم اما به توافق نهایی نرسیده ایم.از کسانی که توانایی سرمایه گذاری در این بخش را دارند تقاضا می کنم با همکاری شورای شهر این کار را انجام دهند،بنده و تمامی اعضای شورای شهر از پیمانکاران این بخش حمایت ویژه می کنیم و تمامی تسهیلات را در اختیارشان قرا می دهیم و هرگز نگران برگشت پول خود نباشند.

همچنین شهربازی سرپوشیده در نگین شمال در نظر گرفته شده و شهر بازی ای در کنار پل تلار در حال فعالیت می باشد.

– آیا نگین شمال با ۱۴۰۰ واحد تجاری یک تهدید برای کسبه های قائمشهر محسوب نمی شود؟

هدف این طرح این بوده است که قائمشهر به مرکز تجاری استان تبدیل شود تا دیگر شهرهای هم جوار برای خرید به قائمشهر بیایند، دید ما فراتر از قائمشهر بوده است.همچنین امکاناتی نظیر سینما ، سینما ۵ بعدی ، رستوران ، شهربازی ، آمفی تئاتر ، سالن اجتماعات و پارکینگ با ظرفیت بالا را در این مرکز قرار دادیم که هم استانی های عزیز تمایل پیدا کنند برای انجام خرید به این شهر بیایند و این مکان را نماد تجاری استان معرفی کنیم.

– در مورد فوتبال قائمشهر و وضعیت ورزشگاه شهید وطنی کمی توضیح میدهید؟

ورزش قائمشهر از نظر نسبی ، سرآمد کشور است اما در عین حال فقیرترین شهر از نظر امکانات ورزشی هستیم.

قائمشهری که بیش از ۷۰ بازیکن فوتبال در لیگ های مختلف ایران دارد ولی یک ورزشگاه مناسب ندارد.

مسئولین استانی نه تنها هیچ امکاناتی در اختیار ما قرار نمی دهند بلکه یک زمین نه چندان خوبی را هم که داشتیم به جیگر زلیخا تبدیل کردند.

آقایان با قول شفاهی معاون استاندار محترم ، دست به تخریب ورزشگاه شهید وطنی زدند و حال با مشکل مالی برای بازسازی مواجه هستند.

ساری کجای فوتبال استان مازندران است که بخواهند ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهدای ساری را برای آن احداث کنند.نگاه مسئولین استانی متاسفانه نگاه مرکز محوری است.

بنده به عنوان عضو شورای شهر در همان ابتدا به عزیزان عرض کرده ام که اجازه دهید شهرداری قائمشهر این پروژه را به عهده گیرد.شهرداری می تواند از بودجه خود برای ساخت ورزشگاه هزینه کند و مبلغ خود را دریافت کند.

بنده همین جا از اعضای شورای شهر خواهش می کنم که این پروژه را به عهده شهرداری بگذارند، بنده قول میدهم این کار ظرف مدت ۲ ماه انجام شود.

با این روندی که پیش می رود،بعید به نظر می رسد که تا پایان این فصل ورزشگاه شهید وطنی آماده مسابقات شود.

– نظرتان در مورد ورزشگاه زیارکلا چیست؟

در حال احداث ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری زیارکلا هستیم.اما از همین جا به تمامی عزیزان و فوتبال دوستان عرض می نمایم که اگر تا چند سال آینده کیاکلا به شهرستان تبدیل شود، ورزشگاه زیارکلا دیگر متعلق به قائمشهر نیست و دوباره مشکل نداشتن ورزشگاه خواهیم داشت.علاوه بر این مشکلاتی هم داریم،وضعیت جاده منتهی به ورزشگاه بسیار خطرناک و غیر استاندارد است و این ظرفیت ورزشگاه جوابگوی هواداران پرشور قائمشهری نمی باشد.

– نظرتان در مورد توجه مسئولین به قهرمانان قائمشهری چیست؟

ما در قائمشهر قهرمانان زیادی همچون بهداد سلیمی داریم که نام شهرمان را در دنیا مطرح کرده اند.مطهره اسدی دختر ۸ ساله قائمشهری که قهرمان شطرنج جهان می شود، جابر صادق زاده که بازوبند پهلوانی که یادآور حضرت علی (ع) ،پوریا ولی و غلامرضا تختی است را به دست می آورد و ورزشکاران دیگری که افتخارات زیادی برای کشور و استان و شهرستان به ارمغان می آورند اما توجهی به آنها نمی شود.مسئولین عزیز فقط زمان عکس گرفتن، پیدا می شوند و دیگر خبری از آنها نمی شود.بی توجهی مسئولین منجر به بی انگیزه شدن ورزشکاران ما شده است.

– آقای گران طرح های در دست اقدام شهرداری را معرفی می فرمایید؟

به دلیل بار ترافیکی زیاد در مرکز شهر،قصد داریم زیرگذری در میدان طالقانی احداث کنیم.راه های منتهی به میدان برای ماشین ها بسته خواهد شد و فقط مردم می توانند رفت و آمد کنند.همچنین زیرگذر میدان جانبازان ، ادامه رینگ داخلی و متصل شدن به خیابان تهران ، چند زیرگذر دیگر در راه آهن قائمشهر ، پل روگذر سه راه شهید مهدوی (ابتدای جاده شیرگاه) ، احداث پارک و توسعه امکان ورزشی از دیگر کارهای آینده شهرداری و شورای قائمشهر است.

7 thoughts on “گفتگو با کمیل گران عضو شورای شهر قائمشهر”
  1. سلام.ضمن خسته نباشی به شما عضو فعال شهر. در مورد شهرک برق واقع در جنب پل سیاهرود که بالغ بر 136 خانواده و بیش از 500 نفر در آنجا زندگی میکنند چرا تدبیری اندیشه نمیشود که بصورت خرابه ای در آمده است.

  2. آقای گوران نتیجه حمایت های بی تدبیرانه شما از ع… را امروز گرفتید؟! اگر بجای این تعریف و تمجید ها به وظایف قانونی شورا عمل میکردید امروز آبروی خودتان و دیگر اعضای شورا و بعبارتی مردم شهر قائمشهر حفظ میشد !!!

  3. نتایج زحمات بیدریغ شمارو توی وضعیت اسف بار قاءمشهر داریم می بینیم!!! اینقدر وعده نده و ادعا نکن….

  4. مباعث تاسفه که بعضی از همشهری های عزیز خیلی سطحی واحساسی بدون مطالعه از عملکرد مثبت وتاثیر گذار ایشان در پیگیری ها واجرای طرح های زیر بنایی چه در سطح شهر وورودی های شهر مانند گذر گاه های کنار راه اهن .طرح زیر گذر میدان امام .و…. اقدام به اظهار نظر میکنند ،،اگر کمی شناخت نسبت شخصیت وتعصبی وعشقی را که نسبت به مردم وشهرش را داشتید اینگونه قضاوت نمیکردید..کمی انصاف .. عدم بد بینی ..نسبت به همه کس وهمه چیز برامون واجبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *