321
خبرگزاری آنا: دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در طرح آمایش 1200 رشته تحصیلی برای استانهای اصفهان و چهارمحال بختیاری به تصویب رسیده است که بدین ترتیب شرایط ایجاد رشته در واحدهای دانشگاهی آسان‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر با حضور دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر برگزار شد.

دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر که با حضور امام جمعه، فرماندار ، بخشدار بخش مرکزی شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار شد، ضمن محکوم نمودن توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: واحد شاهین‌شهر به دلیل کم بودن بعد مسافت با مرکز استان و مطلوب بودن موقعیت مکانی، جاذبه زیادی برای دانشجویان دارد که با عنایت مظاهری رئیس منطقه چهار دانشگاه دارای آینده بسیار خوبی می‌باشد.

مهران مجلسی با اشاره به اختصاص اعتبارات صندوق رفاه به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی امکانات مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب آموزشی به دانشجویان فراهم شده و دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در توسعه آموزش عالی کشور ایفا نموده است.

دبیر منطقه چهار اعطای تخفیف 20 درصدی به دانشجویان جدیدالورود مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و ایجاد امکان نقل و انتقال برای دانشجویان را از دیگر اقدامات ارزنده ریاست دانشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: در طرح آمایش 1200 رشته تحصیلی برای استانهای اصفهان و چهارمحال بختیاری به تصویب رسیده است که بدین ترتیب شرایط ایجاد رشته در واحدهای دانشگاهی آسان‌تر خواهد شد.

در ابتدای این نشست نیز محمدحسین تابش، سرپرست واحد شاهین‌شهر برگزاری آزمونهای سراسری سال 91، تجهیز کارگاههای آموزشی و کلاسهای درسی، برگزاری مناقصات بوفه، سلف سرویس، انتشارات، کافی نت و سرویس ایاب و ذهاب، افزایش تعداد پست‌های سازمانی ، برگزاری مراسم افطاری، ضیافت اندیشه و اردوهای جهادی، پیگیری وصول مطالبات معوقه از ادارات، پرداخت بخشی از بدهی واحد، ایجاد دفتر مشاوره دانشجویی، برگزاری 300 ساعت آموزش ضمن خدمت برای اعضای هیأت علمی و کارکنان و پیگیری ارتقاء واحد از کوچک به متوسط را از اقدامات انجام شده در طول مدت تصدی خود برشمرد.

به گزارش آنا، طی حکمی بنا به پیشنهاد رئیس منطقه چهار و با ابلاغ ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، حمیدرضا رئیس السادات به مدت یکسال به عنوان سرپرست واحد شاهین‌شهر منصوب و از خدمات محمدحسین تابش قدردانی شد.

در سوابق کاری رئیس السادات عضو هیأت علمی، مدیرگروه رشته‌های فیزیک و اپتیک و لیزر،و مدیر پژوهشی واحد شهرضا و مدیر سنجش و ارزشیابی منطقه چهار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *