هراز نیوز : این اتفاق زمانی افتاد که هوادارن «اِبی» از او خواستند که آهنگ خلیج فارس خود راب رای آنها اجرا کند اما او از اجرای این آهنگ امتناع کرد. از گوشه و کنار خبر می رسد، پشت پرده عدم اجرای آهنگ خلیج فارس از سوی این خواننده لس آنجلسی، هوایپیمایی اهدایی امیر دبی است که در ازای این کار به او اهدا شده است.

به گزارش همراهان نیوز، نام خلیج فارس از جمله نام های تاریخی است که از گذشته بسیار دور تا کنون در تمامی اسناد ، قرارداد ها و مکاتبات مورد استفاده همه اقوام و ملت های دور و نزدیک قرار می گرفته است .

اما طی چند سال اخیر مشاهده شده است که دولت عربستان سعی دارد به جای استفاده از نام معتبر خلیج فارس نام خلیج عربی در محافل بین المللی به کار گیرد که این موضوع با فریاد و اعتراض ایرانیان وطن دوست مواجه شد که در اقدامی به موقع، جوانان ایرانی به صفحه فیس بوک پادشاه عربستان هجوم آوردند و با قرار دادن کامنت “PERSIAN GULF FOR EVER” در ذیل صفحه شخصی وی؛ پادشاه عربستان را مجبور به بستن صفحه فیس بوک خود کردند.

طبق گزارشات واصله از شبکه های اجتماعی یک خواننده لس آنجلسی که متاسفانه در میان برخی از مردم توانسته است با شعار وطن پرستی برای خود محبوبیتی هرچند ناچیز دست و پا کند ، در یک آزمون وطن پرستی مردود شد و مشتی خالی خود را برای تمامی حامیانش باز کرد.

ابراهیم حامدی (متولد ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران) که در میان هوادارانش به «اِبی» شهرت یافته است، همان خواننده ای است که سالها حامیانش را با شعار وطن پرستی فریفه است. اما اخیرا در یکی از کنسرت های وی اتفاقاتی افتاد که بار دیگر ثابت کرد، وطن پرستی افرادی چون او تنها در حد شعار است و بس!

این اتفاق زمانی افتاد که هوادارن «اِبی» از او خواستند که آهنگ خلیج فارس خود راب رای آنها اجرا کند اما او از اجرای این آهنگ امتناع کرد. از گوشه و کنار خبر می رسد، پشت پرده عدم اجرای آهنگ خلیج فارس از سوی این خواننده لس آنجلسی، هوایپیمایی اهدایی امیر دبی است که در ازای این کار به او اهدا شده است.

این هواپیمای شخصی جدای تمام هدایا و مبالغ هنگفتی است که ابراهیم حامدی از سران کشورهای عربی در قبال اجرای نکردن این آهنگ دریافت کرده است.

9 thoughts on “وطن پرستی ابی ته کشید !”
  1. واقعا جای تاسف واسه یه ایرانی داره که وطنش.و به پول بفروشه
    سلام وب خوفی داریا

  2. شايعه هست ابي واسه اين نخوند كه بذارن دوباره اونجا بره و واسه طرفداراش بخونه

  3. بهتره که دست از تهمت. زدن به بزرگترین خواننده دنیا دست بردارید ای دشمن ایران همه مردم حقیقت میدونم بهتره خفه شید

  4. از متن ات مشخصه که مغزت فندقیه /اونایی که باید بفهمن میفهمن و از چهارتا مثل شماهم که قصد تهمت زدن وخراب کردن بزرگترین و محبوب ترین خواننده ی ایران رو دارید توقع بیشتراز این نیست /براتون متاسفم

  5. نه جانم وقتی نمیدونید بیخود چیزی نگید
    آهنگ خلیج فارس از ابی نیاز به نفس و تن صدای بالایی داره
    ابی هم تو این سن و سال دیگه نمیتونه مثل سالهای قبلش نفس داشته باشه
    در ضمن گویا مصاحبه ابی رو در مورد این آهنگ ندیدید که چقدر عاشق این آهنگه
    اینم بدونید حتی تو کنسرت سالها پیشش تاکید کرد ارادت خاصی به این آهنگ داره
    تکرار میکنم تو این سن و سال متاستفانه دیگه بعضی آهنگ هاشو مثل خلیج یا مثل باورم کن رو دیگه نمیتونه بخونه
    با هر نگاه بر آسمان این خاک
    هزار بوسه میزنم

  6. خیلی بی معرفتید
    داره برا ایران میخونه بازم اینجوری میگید
    لیاقت شما همینه که طرفدار چارتا بی سرو پا باشید
    تا شماها با باشید
    نه ابی بر میگرده به ایران
    نه استاد شجریان دیگه برامون از تلویزیون پخش میشه
    نه موسیقی ایران به جایی میرسه

  7. درودبرابی که شرفش بیشترازخیلیاس که از رو بازمعده وطن وطن میگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *