دامادی اعلام کرد:
مازندران مظلوم است/ تنها یک نماینده ساری نیستم
ساری – خبرگزاری مهر: عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به موانع بسیار در مسیر توسعه استان، اظهار داشت: مازندران همچنان در همه حوزه ها مظلوم است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد دامادی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران در سالن اجتماعات معاونت برنامه ریزی استانداری اظهار داشت: در توسعه استان باید دور از مسائل سیاسی، به فکر توسعه همه جانبه مازندران بود.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان با رویکرد تقویت همدلی و وفاق سعی در رفع عقب ماندگی های توسعه ای مازندران دارند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غرب تا شرق استان به عنوان کرانه نگاه نمایندگان استان برای توسعه است، تصریح کرد: بنده به عنوان خادم ملت تمام معضلات و مشکلات پیش روی توسعه مناطق استان را احصا و برای رفع آن تلاش می کنم.

دامادی در ادامه با قدردانی از عملکرد سید علی حجازی در مسند شهرداری مرکز استان، یادآور شد: شهردار وقت ساری در طول دوران پنج سال فعالیت خود گامهای اساسی برای توسعه ساری صورت داده است.

وی با بیان اینکه همه شهرداران پس از انقلاب در استان برای سایر تلاش مجدانه ای صورت دادند، افزود: ساری درابتدای فعالیت شورای سوم تنها دارای یک پل روگذر بوده و از حیث سرانه فضای سبز در جایگاه مطلوبی نبوده که اکنون به سمت توسعه متوازن پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه مازندران از حیث توسعه زیرساختهای بخش های مختلف استان عقب مانده و مظلومی است، گفت: این استان تنها دارای 13 کیلومتر آزاد راه است.

دامادی با تبریک انتصاب شهردار سابق ساری به سمت مدیرعاملی سازمان همیاری شهرداریهای استان ازاستاندار مازندران، اظهار داشت: مهندس حجازی اگر چه خدمت او در شهرداری پایان یافته ولی در مسئولیت جدید باید همراه وهمگام اعضای شورا برای توسعه مرکز استان گام بردارد.

وی با بیان اینکه در ماجرای استیضاح و عزل و نصب های اخیر در شهرداری و سازمان همیاری شهرداریها هیچ نقشی نداشتم، اظهار داشت: هر دو نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی برای توسعه متوازن ساری تلاش می کنند.

سید علی حجازی، مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداریهای مازندران و شهردار سابق ساری در سخنانی با اشاره به اینکه استاندار مازندران با انتصاب بنده در این سازمان، مسئولیت حقیر را برای خدمت رسانی بیشتر کرده است اظهار داشت: این اقدام مهندس طاهایی همه شایعات و اتفاقات قابل وقوع در شهر ساری را به پایان رسانده است.

وی با تقدیر از ائمه جمعه و روحانیت استان افزود: برخی تتگ نظری ها و اتفاقات اخیر صورت گرفته در ماجرای استیضاح حقیر، هیچ خدشه ای بر فعالیت من در عرصه خدمت رسانی ایجاد نکرده است.

به گزارش مهر، در این مراسم با قدردانی از خدمات دو ساله علی بابایی کارنامی در سازمان همیاری شهرداریهای استان، سید علی حجازی با حکم سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداریهای مازندران منصوب شد.

بابایی هفته گذشته به سمت دومین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *