فرمانده قرارگاه لجستیک لشکر 25 کربلا به روایت تصویر

سردار شهید احمد شکی فرمانده قرارگاه لجستیک لشکر 25 کربلا بود که در دفاع از ولایت فقیه و بر پائی عدالت در تمامی لحظات زندگی‌اش دست از مبارزه بر نداشت.

به گزارش بلاغ- غلامعلی نسائی/ سردار شهید احمد شکی برای خودش مانند همه شهدا اعجوبه‌ای بود در دفاع از ولایت فقیه و جانفشانی، اینان باید سرمشق بشوند برای ستم ستیزی و بر پائی عدالت در جهان… شهدا هر جمعه ظهر در تابش انوار الهی می نشینند و نور می خورند و نور می آشامند و از خدای متعال سوال می کنند: ثمره خون ما در جهان چگونه شد! و این موج بیداری اسلامی و سرنگونی و ذلت و خواری همراهان صدام دیوانه، پادشاهان ظالم در جهان و اینک مرگ خفت بارشان ثمره خون شهدای ماست…

فاطمه صدیقی همسر سردار شهید احمد شکی، فرمانده  لجستیک لشکر 25 کربلا می گوید: درسال 1362، ماه مبارک رمضان بود؛ من و احمد به مشهد مقدس مشرف شدیم. در پابوس آقا علی ابن موسی الرضا(ع)، احمد خوابی دید و به من گفت: فاطمه جان دیشب در خواب یکی از شهدای محله را دیدم. همگی در حرم آقا بودیم. به او گفتم: تو که شهید شدی!

گفت: آره احمد جان، من آمده ام بشارتی بهت بدم که انشالله خیلی طول نخواهد کشید که تو هم در زمره یاوران سیدالشهداء، مهمان ما می شوی.

گفتم :حالا کی؟

گفت: منتظر باش تا سه سال دیگر.

بعد انگار وسط زوار محومی شود. تا بخودم آمدم، حیران شدم که این شهید کجا غیبش زد.

خوابش را که تعریف کرد، اشک نم نم از گونه هایش چکید، ناگهان دلم برایش تنگ شد. گفتم احمد من چرا اینطور شدم، یک مرتبه حس کردم که سال هاست در فراقت می سوزم، احمد خندید و چند کلمه گوشه ای از دفترچه یادداشتش نوشت:

«یازدهم اردیبهشت شصت و پنج»

احمد شکی سومین فرزند؛ یوسف و خانم جهان کاویانی، در سال 1332 در شهرستان علی آباد کتول از توابع گلستان به دنیا آمد. دوران کودکی به مکتب می رفت، سپس دبستان و دبیرستان و با اخذ دیپلم در رشته علوم طبیعی پال به عرصه مبارزه علیه رژیم شاه گذشت و بیشترین سطح مبارزاتی اش علیه فرقه منفور بهائیت بود.

با پیروزی انقلاب یک هسته مقاومت را سازماندهی کرده و در جنگ ضد انقلاب در گنبد و آمل مردانه جنگید.  با تجاوز صدام دیوانه به سرزمین مادریش، برای دفاع از آرمانهای الهی امام خمینی خودش را به جبهه رساند و ماندگار شد. ابتدا فرمانده قرارگاه لجستیک و در تمام عملیات ها حضور مستمرداشت، چندین بار شیمیائی و به سختی مجروح گردید. نهایت در یازدهم اردیبهشت شصت و پنج در منطقه عملیاتی فاو پا به آسمان گذاشت.

وصیت نامه شهید احمد شکی

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«ولاتحسین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بلاحاء عند ربهم یرزقون… گمان مبرید آنانکه در راه کشته شده اند مرده گانند بلکهزنده هستنند که در نزد پروردگار شان روزی  می خورند.»

راهی که من انتخاب کرده ام از روی آگاهی و احساس مسئو لیتدر قبال خون شهیدان بود و در راه خدا جهاد نموده تا دین اسلام با ریختن خونم آبیاریشود وابر قدرتها ی غرب و شرق و نوکرهای داخلی و خارجی آنها و صدام یزیدها بدانندکه اسلام بزرگتر ازآن است که شما بتوانید شکست دهید. من با لطف خداوند بزرگ توانستم عمر ناچیزم را تقدیم ادامهراه امام حسین (ع)و راه شهدا و فدای امام عزیزم و نهایتاَ راه اسلام عزیز بکنم. اینراه جهاد فی سبیل الله است که از اول پیدایش اسلام با ریخته شدن خون شهیدان راهخدا ثابت مانده است . هموطنان مبارز و انقلابیم، ولایت فقیه استمرار راه انبیاست.اسلام پس از گذشت سال ها بار دیگر جان دوباره گرفته است. قلب اسلام ولایت فقیه است… از همسر م متشکرم که انشاالله فرزندانم را طوری تربیت کندکه راه اسلام و امام عزیز را در پیش گیرند و در خدمت به اسلام کوشا باشند . بدانید که فقط مکتب اسلام است که انسان را به خدا نزدیک و متکاملمی ساز دوباه راه انسا ن بودن وانسان زیستن پیش می برد. فرزندان عزیزم مکتب اسلام و این آب وخاک بر گردن من و شماهاحق بزر گی دارد در حق آنها کوشش کنید ونگذاید به دست اجنبیان بیفتد و نگذاریددوستان نادان دستاوردهای انقلاب را از بین ببرد.اسلحه ام را زمین نگذار ید وراهم را ادامه دهید که اطمیناندارم که ادامه خواهید داد .وشما ای منافقین ای لیبرالها ,ملی گراها  ای فئود الهای کثیف و ضد انقلاب وشما ای کسانیکه به اسم امام زمان می خواهید این انقلاب اسلامی و رهبریت ولایت فقیه را شکست دهید.پس از پیروزی انقلاب اسلامی فقط اسم و شهرت و نام سازمانشان را به عنوان کیش شخصیتبه یدک می کشید. از شما ها می پر سم آیا برای رضای خدایک شب برای این خلق خداپاسداری داده اید. به عنوان برادر دلم می سوزد که یک مشت جوان پا ک وصادق که رهبرشانآمریکا ست، شما را منحرف می کنند. ای برادرو خوا هر مسلمان، چقدر می خواهی کانالیزهو سیستما تیک باشی تا کی وا گن قطار می خواهی با شی. به خود آی که خود انسانیمستقل و با اراده هستی. پروردگارا آنهائی که با رهبر انقلاب اسلامی و امت اسلامیعهد بسته بودند که به اسلام و برای ملت اسلام خدمت نمایند و حال آنکه عهد را شکستهو خیانت کرده اند. نابودشان بدار…

خداوندا: از تو می خواهم که راه مرا جز راه خودت و انبیاء وامامان قرار ندهی

آمین یا رب العالمین

احمدشکی

برای دیدن تصاویر این شهید اینجا را کلیک کنید.

2 thoughts on “سردار شهید احمد شکی، فرمانده لجستیک لشکر 25 کربلا”
  1. بحق تمام شهدای ما از مطهرون بودند.

    یاد و خاطره تمام شهدا وتمام کسانی که جان با ارزش خویش را فدای راه اسلام وانقلاب کردند ، گرامی باد.

    تقدیم به شهید والامقام احمد شکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *