بیانیه‌ی حزب الله لبنان در پی شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله رضوان‌الله‌تعالی‌علیه

▪️این شهادت را به صاحب العصر و الزمان(عج) و ولی امر مسلمانان، امام سید علی خامنه‌ای ‌دام‌ظله تسلیت می‌گوییم

▫️جهاد او را در مقابل دشمن و در پشتیبانی از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و ملت پایدار و شریف آن ادامه می‌دهیم

✍بسم الله الرحمن الرحیم
﴿فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ وَمَن يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا﴾
صدق الله العلی العظيم

حضرت سید، سید مقاومت، آن بنده‌ی شایسته، در قامت شهیدی بزرگ و فرماندهی دلاور و پیشگام، شجاع و حکیم و دیده‌ور و مؤمن، به نزد پروردگار خویش و رضوان او شتافت و به کاروان جاودان و نورانی شهیدان کربلا در این مسیر الهی ایمانی در پیروی از پیامبران و امامان شهید پیوست.
حضرت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله به شهیدان پیوست؛ هم‌رزمان بزرگ و جاودانش که نزدیک ۳۰ سال رهبری‌شان را بر عهده داشت. او از سال 1992 به عنوان جانشین سید الشهدای مقاومت اسلامی، آنان را تا آزادسازی لبنان در سال 2000 سپس پیروزی الهی 2006 و دیگر نبردهای شرافت و فداکاری از یک پیروزی تا پیروزی دیگر راهبری کرد تا به نبرد پشتیبانی و دلاوری در حمایت از فلسطین و غزه و ملت مظلوم فلسطین رسید.
این شهادت را به صاحب العصر و الزمان(عج) و ولی امر مسلمانان، امام سید علی خامنه‌ای (دام ظله)، مراجع عظام، مجاهدان، مؤمنان، امت مقاومت، ملت صابر و مجاهدمان در لبنان، همه‌ی امت اسلام، تمامی آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده‌ی شریف و صابر او تسلیت و به حضرت دبیرکل حزب الله، سید حسن نصرالله (رضوان الله علیه) دستیابی‌اش به والاترین مدال الهی، مدال امام حسین(علیه السلام) و تحقق بالاترین آرزویش و برترین درجه‌ی ایمان و عقیده‌ی خالصانه و شهادت در راه قدس و فلسطین را تبریک می‌گوییم. همچنین شهادت همراهان او را که در بمباران خائنانه‌ی ضاحیه‌ی جنوبی از سوی صهیونیست‌ها به کاروان پاک و مقدس آن شهید پیوستند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
شورای رهبری حزب الله، با او که والاترین، پاک‌ترین و ارزنده‌ترین شهید این مسیر مملو از شهیدان و فداکاری ماست، پیمان می‌بندند جهاد او را در مقابل دشمن و در پشتیبانی از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و ملت پایدار و شریف آن ادامه دهد.
به مجاهدان شریف و دلاوران پیروز مقاومت اسلامی نیز می‌گوییم شما امانت سید شهید عزیزتر از جان ما و برادران او هستید که دژ نفوذناپذیر او و گل سرسبد دلاوری و فداکاری‌اش بودید. رهبر ما، حضرت سید همچنان با اندیشه و روح و راه و مسیر پاکش در میان ما حضور دارد و شما نیز کماکان بر سر پیمان وفاداری و پایبندی به مقاومت و فداکاری تا دستیابی به پیروزی هستید.

شنبه ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴
۲۴ ربیع الاول ۱۴۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *