موج اسنپ به بیمه میرسد!

رقابت به نفع جیب مردم …

 

وب­سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Online Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، هم بنیان گذار و مدیر عامل «ازکیـ» با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

 

بیمه یکی از مهمترین و ضروری ترین خدمات هر جامعه است و تقریبا همه ی شهروندان با توجه به فعالیت اجتماعی خود با یک یا چند نوع بیمه سروکار خواهند داشت. کافیست نگاهی به خیابان­های شهر خود بیندازید تا تعداد زیاد نمایندگی­ها و کارگزاری­های بیمه، اهمیت و گستردگی نیاز مردم به این دفاتر را به شما ثابت کند. دفترهای بیمه از کوچک ترین و کم جمعیت­ترین شهرها تا شلوغ­ترین محله های شهرهای پر جمعیت حضور دارند و هر یک بنا به نیاز مراجعه کننده شرایط نمایندگی خود را به او معرفی می­کنند.

 

تا اینجای قضیه چرخه­ی خدمت، کامل و بی نقص به نظر می آید. اما مشکل اصلی وقتی نمایان می­شود که یک شهروند عادی و ناآشنا با انواع بیمه ها به خرید بیمه­نامه احتیاج پیدا می­کند و تفاوت قیمت و کیفیت نمایندگی شرکت­های بیمه­گر او را سردرگم می­نماید. در چنین شرایطی این فرد از کجا می­تواندمناسب ترین قیمت بین انواع شرکت­های بیمه را پیدا کند؟ وقتی هر نمایندگی خودش را بهترین شرکت بیمه معرفی می­کند، خریدار باید به خدمت رسانی کدام شرکت اعتماد کند؟ و خلاصه این که چه کسی بهترین پاسخ را به مهم­ترین سوال یک شهروند عادی نیازمند به بیمه خواهد داد: «از کیـ بیمه بخریم؟!»

 

به تازگی شرکت­های استارت آپ در صدد حل این مشکل برآمده­اند. آن هم با روشی که شباهت زیادی به اسنپ و کسب و کارهای مشابه آن دارد. اسنپ تمام تاکسی­ها و آژانس ها و مسافرکش­های تمام وقت و پاره وقت شهر را در قالب یک سیستم یکپارچه سامان داد و با ایجاد فضای رقابتی بین خدمات دهنده های اصلی و کوتاه کردن دست واسطه ها، هم سرعت ارائه ی خدمات را بالا برد و هم هزینه ها را کم کرد. جای خالی همچین ایده ای به شدت در بازار شرکت های بیمه احساس می­شد. نیاز به سیستم یکپارچه­ای که با کم­رنگ کردن واسطه ها و کنار هم قراردادن شرکت های بیمه هم امکان مقایسه­ی آنلاین و بدون زحمت قیمت ها و کیفیت خدمات را برای یک خریدار بیمه فراهم کند. و هم با ایجاد فضای رقابتی، شرکت های بیمه را به کاهش قیمت ها و رقابت با یکدیگر ترغیب نماید.

 

این نیاز حالا برطرف شده و نتیجه ی چنین کاری از پیش مشخص خواهد بود؛ همان طور که استارت آپی مثل اسنپ بیش از همه به نفع مصرف کننده ی اصلی یا همان مسافر ها بود، اینبه اصطلاح «اسنپ بیمه ای» هم بیش از همه به خریدار اصلی و نهایی بیمه کمک خواهد کرد.

کافیست وارد مرورگر گوشی یا کامپیوتر شخصی خودتان شوید و زحمت تایپ چهار حرف AZKI را به انگشتانتان بدهید. در وب­سایت ازکیـ بیمه ی مورد نظر خود را انتخاب میکنید و بعد از وارد کردن مشخصات مورد نظر، هر چه برای انتخاب نیاز داشته باشید پیش روی شما خواهد بود؛ بدون این که از صندلی خود جابجا شوید تفاوت قیمت ها، کیفیت خدمات، سرعت پاسخگویی و سایر معیارهای دلخواه خود را بین شرکت های بیمه مقایسه میکنید و از نظرات و تجربیات خریداران قبلی هر شرکت هم با خبر میشوید و به راحتی و با اطمینان خاطر بهترین و مناسب ترین بیمه را انتخاب می نمایید.

«از کیـ» بهترین بیمه را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت به شما معرفی میکند و در تمام مراحل، پشتیبانی آنلاین کارشناسان خود را برای شما فراهم خواهد کرد. از لحظه ی سفارش بیمه، تا لحظه ی تحویل بیمه نامه درب منزل یا محل کار شما.

 

منبع: سایت ازکیـazki.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *