هراز نیوز :یک روزنامه نگار مشهور یهودی گروهک منافقین را یک فرقه سیاسی خواند که از راه ترور کسب درآمد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان «ریچارد سیلورستین» روزنامه نگار و وبلاگ نویس مشهور یهودی که در شهر سیاتل واشنگتن زندگی می کند در مقاله ای ضمن تروریست خواندن گروهک منافقین از حامیان این فرقه به شدت انتقاد کرد. سیلورستین منبع درآمد منافقین را ترورهایی خواند که برای سازمان موساد در ایران انجام می دهند و اضافه کرد: بدون شک موساد خوب پول می دهد! من حتی احتمال می دهم 400 میلیون دلاری که بوش برای ایجاد بی ثباتی در ایران در سال 2007 میلادی اختصاص داده بود در اختیار مجاهدین یا موساد یا هر دوی آنها قرار گرفته باشد.

این روزنامه نگار آمریکایی در وبلاگ خود ضمن انتقاد شدید از حامیان غربی گروهک منافقین گفت: معلوم نیست حمایتهای «آلن درشوویتز» وکیل آمریکایی که در حمایت از اسرائیل زبانزد است از گروهک منافقین در قبال چه مقدار پول صورت گرفته است؟ من که شوکه می شوم اگر او خود را ارزانتر از 50000 دلار فروخته باشد.

وی همچنین آلن درشوویتز را به واسطه نظراتش یک افسانه نویس خواند و ادامه داد: تنها حقوق بشری که برای او مهم است حقوق اسرائیل است که هر کاری که می خواهد با فلسطینیان بکند. درشوویتز درباره دیگران نیز مزخرفاتی به هم می بافد که در راستای منافع اسرائیل باشد.

سیلورستین همچنین ضمن اشاره به تعابیری که منافقین درباره درشوویتز به کار می برند گفت: برایم جالب است وقتی می بینم اوباش خشنی مانند مجاهدین خلق او را مدافع حقوق بشر و برجسته ترین وکیل در پرونده های جنایی در جهان می نامند.

وی ضمن انتقاد از کسانی که از مجاهدین پول می گیرند تا آنها را حامی برقراری دموکراسی در ایران معرفی کنند گفت: باید ببینیم مجاهدین قبل و بعد از انقلاب 1979 ایران چه افرادی را کشته اند حتی برخی از این کشته شده ها آمریکایی بوده اند.

ریچارد سیلورستین در پایان مقاله اش ضمن تأکید بر اینکه منافقین برای رسیدن به اهداف خود حاضر به استفاده از هر وسیله ای هستند افزود: هنگامی که کشتن آمریکایی ها برایشان سودآور بود، آنها را کشتند و هم اکنون که کشتن دانشمندان ایرانی برایشان سودآور و درآمدزاست آنها را می کشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *