مدیر روابط عمومی شهرداری آمل خبر داد:
برگزاری نخستین سوگواره عکس روایت شیدایی در آمل
مدیر روابط عمومی شهرداری آمل از برگزاری نخستین سوگواره عکس روایت شیدایی در آمل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آمل ، حسین ریحانی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر آمل و شهردرای آمل مصادف با ایام محرم و عزاداری ابا عبداله الحسین از طرح مسابقه عکس روایت شیدایی با هدف به تصویر کشیدن و آگاهی مخاطبان از رویدادها ، سنت ها و آیین های شهرستان آمل حمایت کرده است.
وی با بیان اینکه دبیرخانه و مدیریت اجرایی این سوگواره به عهده روابط عمومی شهرداری آمل است افزود: انجمن عکس آمل نیز به دلیل تجارب موفقی که اعضای آن در برگزاری مسابقات و کسب اعتبار برای شهرستان آمل داشته اند نیز با این سوگواره همکاری موثری دارند.
ریحانی خاطر نشان کرد: آمل دارای غنای فرهنگی در زمینه ماه محرم است و هر کدام از طوایف شهری و روستاهای تابعه آمل سنت های دیرینه ای در برگزاری سوگواری اباعبدالله الحسین دارند و عکاسان زیادی با نگاه های مختلف به این رویدادها پرداخته اند.
وی نقش شورای اسلامی شهر آمل را در برگزاری این سوگواره موثر دانست و گفت: شهرداری آمل توانمندی های زیادی در برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری دارد و حسن اعتماد شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی شورا به این مجموعه بسیار قابل تقدیر و تشکر است.
وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه عکس از طرف دبیرخانه تا 20 مهرماه سالجاری در نظر گرفته شده است گفت: عکاسان و علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت www.amol.ir و شماره تماس 44229006 از شرایط و شیوه شرکت در مسابقه ، جوایز، هیات داوران مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *