عزت الله یوسفیان گفت :سال‌هاست مسئولان عالی رتبه کشور درباره رفاقت پس از انتخابات صحبت می‌کنند که با بی‌توجهی نامزدهای انتخاباتی روبه‌رو می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هشتم گفت: با وجود تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی دشمنان برای مأیوس کردن مردم از انقلاب و ترغیب آنها برای عدم حضور پای صندوق‌های رأی، حضور بانشاط و پررنگ مردم در انتخابات موجب شگفتی و یأس دشمنان انقلاب شده است.

با تأکید بر حضور شورانگیز مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با وجود تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی دشمنان برای مأیوس کردن مردم از انقلاب و ترغیب آنها برای عدم حضور پای صندوق‌های رای، مردم در انتخابات شرکت کردند و شگفتی آفریدند.

نماینده مردم آمل ولاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور با نشاط و پررنگ مردم در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی باعث شگفتی و یأس دشمنان انقلاب شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس هشتم تصریح کرد: سال‌هاست بر شعار رفاقت پس از رقابت تاکید می کنیم ولی هرگزاین شعارعملی نشده است. خانه ملت

وی افزود: سال‌هاست شعارهایی در جامعه مطرح می‌شود که هرگز نتوانسته‌ایم به آنها جامه عمل بپوشانیم، از این رو صحبت درباره شعارهای رفاقت کمی خارج از واقع است؛ بنابراین ترجیح می‌دهم در این خصوص اظهار نظر نکنم.

وی یادآور شد: سال‌هاست مسئولان عالی رتبه کشور درباره رفاقت پس از انتخابات صحبت می‌کنند که با بی‌توجهی نامزدهای انتخاباتی روبه‌رو می‌شود.

یوسفیان‌ملا تأکید کرد: شایسته است نامزدهای انتخاباتی که دررقابت بازنده شده‌اند به نامزدهای پیروز تبریک گفته و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهند وادامه راه را به آنها بسپارند، زیرا انتخابات میدان رقابت برای خدمت است و فرقی نمی کند چه کسی در میدان خدمت رسانی، پیروز شود.

2 thoughts on “یوسفیان ملا :حضور بانشاط و پررنگ مردم در انتخابات موجب شگفتی و یأس دشمنان انقلاب شده است”
  1. افرین که عاقلانه موضع میگیری….
    پس بداخلاقی هایی هم شده !
    امیدوارم پیروز باشن دکتر یوسفیان برای رفاه حال شهروندان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *