مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در مورد آخرین وضعیت معلم خاطی که مداد در سر دانش آموز فرو کرده بود، گفت: روز گذشته معلم خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان معرفی شد.

به گزارش هرازنیوز از آنا، روز گذشته تصویری مبنی بر فروکردن مداد در سر یک دانش آموز پسر در فضای مجازی منتشر و اعلام شده بود در پی تنبیه بدنی یک معلم مقطع ابتدایی در رودبار کرمان این حادثه به وقوع پیوسته است.

در این زمینه امید سلاجقه، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا اصل خبر و تصویر را تایید کرد و گفت: متاسفانه این خبر صحت دارد و آن را تکذیب نمی‌کنیم اما در بررسی که انجام دادیم خود معلم مدعی شد که این حادثه به صورت غیر عمدی به وقوع پیوسته است.

وی به اظهارات معلم اشاره کرد و گفت: معلم مدعی شده بود که من دستم را بالا بردم اما با توجه به حالت تدافعی دانش آموز و وجود یک مداد نوک تیز در دست او این حادثه رخ داد.

سلاجقه یادآور شد: اصل موضوع قابل دفاع نیست و هرگونه تنبیه بدنی در مدارس تحت هر شرایطی ممنوع است و با این معلم متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد. برهمین اساس روز گذشته معلم خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان معرفی شد و طبق قانون با وی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از تخلفات معدود افراد خاطی در زمینه تنبیه بدنی دانش‌آموزان گذشت نمی‌کنیم، افزود: این حادثه در دبستان شهید سالمی رودبار کرمان رخ داد که در پی آن دانش آموز کلاس سومی آسیب دید.

سلاجقه در مورد آخرین وضعیت این دانش‌آموز گفت: خوشبختانه هم‌اکنون وضعیت جسمی دانش‌آموز مناسب است و روند درمان را پیگیری کردیم و به صورت سرپایی درمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *