با توجه به اتفاقهای خوبی که برای موسیقی آمل هر روز شاهد آن هستیم ،تعدادی از موزیسینهای آمل(که اعضای گروههای اجرا کننده در جشنواره تی تی بودند)به دیدار آقای محمد محمدی رئیس ارشاد آمل رفتند تا ضمن تقدیر و‌تشکر و همچنین حمایت از او ،پیشنهادات خود رو برای بهتر شدن وضع موسیقی آمل مطرح کنند.
در ابتدا  محمد حداد به نمایندگی از جمع به تقدیر و تشکر از آقای محمدی بابت جشنواره تی تی پرداخت و توضیحاتی درمورد وضعیت موسیقی کشور و مقایسه آن با موسیقی آمل ،داد.
محمد با بیان اینکه جشنواره تی تی یکی از بزرگترین اتفاقهایی بود که نمونه آن را  فقط در تهران میتوانیم ببینیم اظهار کرد :به قدری این جشنواره مفید بود که هر شخصی از هر گروه، با انگیزه مضاعف ،بعد از جشنواره به مسیر را به جلو حرکت کرد و این را به شخصه در بین دوستانم دیدم.استمرار این جشنواره درسالهای آینده میتواند انقلابی در موسیقی آمل بوجود آورد .

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی  آمل  به قطب موسیقی ایران تبدیل شود خاطر نشان کرد :این امر مهم تحقق نمی یابد  مگر با حمایت یه فرد باقدرتی همچون شما،آقای محمدی ، و واقعا هرچقدر از شما تشکر کنیم کم است .
حداد ادامه داد : از آنجایی که موسیقی واقعا مظلومترین هنر در ایران هست وجود شخصی مانند شما که از همه جهت از موسیقی حمایت میکنید نعمتی برای شهر ما هست و هر موزیسینی ر در آمل به ذوق می آورد .

حداد در ادامه جلسه سه پیشنهاد مطرح کرد :جلسات ماهانه با حضور اهالی موسیقی آمل برای تبادل نظرات،ورکشاپهای تخصصی با حضور اساتید موسیقی کشور
،نظارت بر سطح آموزشگاهها و دستور جهت استخدام اساتید درجه یک
در ادمه  محمد ذاکری رئیس انجمن موسیقی آمل نظرات خودش رو مطرح کرد:دوستان ایجاد فرهنگ برای موسیقی یک‌ جامعه زمان طولانی لازم دارد و نباید انتظار داشت که یک روزه موسیقی آمل به سطح اول ایران برسد،ما در انجمن موسیقی هدفگذاریهای مشخص را برنامه ریزی کردیم که مطمئنا در ارتقای سطح موسیقی آمل کمک خواهد کرد.

در ادامه  یاسر آوند گفت :بنده به نمایندگی از چند نسل موسیقی راک در آمل خدمت شما رسیدم تا اولا از شما تشکر کنم و خدمتتان بگویم دوست داشتم از نزدیک شمارو زیارت کنم و حرفهای دلم را مطرح نمایم .
بسیار دیدگاه بدی نسبت به موسیقی راک وجود دارد و متاسفانه اکثر مردم موسیقی راک رو شیطان پرستی میدانند .
دوست داشتم اتفاقی نو در آمل بیفتد  و با اجراهای متعدد این سبک ،مردم متوجه شوند که موسیقی راک هیچ فرقی با موسیقی پاپ نداره فقط ماهیت سبکش متفاوت است .

ابراهیم جوکار از نداشتن مکانهای تمرین گفت و از آقای محمدی خواست مکانی رو‌ برای گروههای موسیقی آمل در اختیار این گروهها قرار دهند که آقای محمدی هم قول پیگیری رو دادند.
خانم فاطمه نادریان از آقای محمدی خواستن سطح دانشگاه علمی کاربردی آمل رو‌ بالا ببرن تا آملی ها مجبور نشوند برای تحصیل به تهران بروند.
خانم فریبا دهقان،آقایان فرداد قویدل،امیر کریمی،اردلان داوودی،امین شکری،امیرمحمد ذبیحیبه اظهار نظر و تقدیر از رییس ارشاد پرداختند

photo_2016-08-21_11-29-35 photo_2016-08-21_11-29-56 photo_2016-08-21_11-30-08 photo_2016-08-21_11-30-15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *