مهراوه شریفی نیا با بیان این نکته که امسال حضور فیلمسازان معتبر در جشنواره کم رنگ تر شده است ابراز امیدواری کرد نسل جوان فیلمسازان در این دوره از جشنواره بتوانند شگفتی ساز شوند.
مهراوه شریفی نیا که امسال با فیلم سینمای”یک سطر واقعیت” در جشنواره سی ام فیلم فجر حضور دارد از تجربه بازی دراین فیلم وهمکاری با حسین یاری به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه”یک سطر واقعیت”را هنوز در سینماهای مردمی ندیدم اما به نظر می رسد منتقدان زیاد از فیلم راضی نبودند. تجربه همکاری با حسین یاری نیز بسیار برای من جذاب بوده است. در این فیلم نیز از مشاوره های وی بسیار استفاده کردم و خوشحالم که دوباره با یاری در پروژه دیگری همکاری داشتم.

وی ادامه داد: حسین یاری علاوه بر اینکه انسان بسیار شریفی است به عنوان بازیگر مقابل، همکار فوق العاده خوبی نیز به حساب می آید. یاری قواعد انسان بودن را بلد است و به من بسیار در پروژه هایی که تا کنون با یکدیگرهمکاری داشتیم کمک کرده است.

وی درباره کم رنگ تر شدن حضور فیلمسازان نسل اول و دوم در این دوره از جشنواره گفت: حضور اسم های آشنا امسال در جشنوار بسیار کمتر است. اما معتقد نیستم که با نبود کارگردان های نسل اول سطح جشنواره پائین آمده است. چون کارگردانان با تجربه و پیشکسوت نیز خودشان یک روز جوانان گمنام و تازه کاری بودند که توانستند کم کم پیشرفت کنند.

وی افزود: بسیار خوب است که فضا را برای فعالیت جوانان جویای نام و کاربلد باز بگذاریم. درست است که امسال جشنواره از نام فیلمسازان صاحب نام خالی است اما ممکن است همین جوانان در ادامه جشنواره شگفتی ساز شوند و شاهد اتفاقهای بسیار جذابی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *