به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح این عملیات گفت: یکی از اولویت‌های کاری در پلیس آگاهی خراسان رضوی، پیگیری پرونده‌های خاص و جنایی معوقه است و این پرونده‌ها به صورت ویژه و مستمر در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

 

سرتیپ پاسدار بهمن امیری‌مقدم افزود:‌ در این طرح عملیاتی هیچ پرونده خاصی راکد و بایگانی نمی‌شود و پیگیری آن به‌روز و لحظه به لحظه است تا جایی که در چندماهه اخیر عاملان چندین فقره قتل و سرقت‌های مسلحانه پس از چندین سال شناسایی و دستگیر شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از این پرونده‌ها مربوط به دو فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در محدوده منطقه کاظم‌آباد و شهرک نجفی مشهد بود که سال ۸۴ رخ داد.
امیری‌مقدم گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی با بازبینی مجدد این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی فردی مظنون به ارتکاب سرقت‌های مسلحانه شد.
وی افزود: این فرد که به اتهام دیگری در زندان مشهد تحمل حبس می‌کرد با هماهنگی مراجع قضایی از زندان تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم که در برابر شواهد و ادله قرار گرفته بود، با معرفی دو همدست دیگرش به ارتکاب ۲ فقره سرقت مسلحانه طلافروشی سال ۱۳۸۴ در مشهد اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله دو متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کردند. رئیس پلیس استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده از سارقان مسلح طلافروشی در حال حاضر بررسی در ارتباط با دیگر جرایم ارتکابی متهمان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *